Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Jobber som assistent i kommunen, er usikker på hvor jeg skal organisere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Delta har noen flere fordeler i sin tariffavtale (tror jeg),men fagforbundet er sterkere med LO i ryggen. Selv har jeg valg fagforbundet i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Nettpp de jeg og har tenkt.. Tror jeg heller mot Fagforbundet siden de fleste kollegaene mine er med der. Flere av dem har skiftet fra Delta til Fagforbundet. Takk for svar. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Selvfølgelig Fagfrobundet sier jeg da det viktigste er at du er organisert, hva er det de andre er oragnisert i på jobben din? meld deg inn der de andre er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå