Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja.. overskriften sier vel det meste; jeg er hjemme, har minstemann hjemme sammen med meg, permisjonen er begynt og jeg er ergo høygravid. For å få mest mulig ro iløpet av dagen, uten dårlig samvittighet for å plassere eldste foran tv'n, har jeg sendt/ sender jeg ham på SFO istedet noen timer et par dager pr uke, disse to ukene før SFO også tar ferie. Da kan jeg sove, eller i det minste slappe skikkelig av, når minsten sover, uten at eldstemann har det kjedelig og ikke har noen å leke med?! Er dette ok av meg, eller er det urettferdig? Han virker ikke hverken ulykkelig eller overbegeistret for å gå på SFO, men syns nok det er mer ok enn dumt, når jeg forklarer årsaken.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, det syns jeg er HELT greit !! Du har behov for hvile, og han eldste ville nok mest sannsynlig kjedet seg om han skulle vært hjemme? Sånn er det ihvertfall hos oss. Ungene vil rett og slett ikke være hjemme. De har jo alle vennene sine i bhg og på SFO. Gjør som du gjør med GOD samvittighet Og lykke til med fødsel og fremtiden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvorfor skulle ikke det være ok? SFO har vel er et eget opplegg i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille frø, mor til to Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Gjør nå for all del det. Tenk hvor artig det er for han å være og leke sammens med andre barn. Nå om sommeren oppsøker jeg bevisst steder der det er flere barn. Og du får mer overskudd til minsten og til den største når han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Selvfølgelig er det ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 HI igjen Det er godt å se at jeg ikke tenker helt ufornuftig og "egoistisk". Tror nok også at han har det gøyere på sfo enn han hadde hatt det hjemme, når jeg har såpass lite energi til overs, og dermed ikke orker å finne på masse gøy som passer for ham. Og jo, SFO har eget opplegg i feriene, med mer turer/utflukter og opplevelser enn vanlig. De fleste barna i klassen hans er nok dessuten fremdeles på SFO denne uken også, ettersom fellesferien ikke begynner før neste uke. Så han er ikke alene der, for å si det sånn! Samt at han får en langt mer opplagt mamma når han kommer hjem, slik at vi orker mer besøk/gå på besøk osv om ettermiddagen også. :-) Da får jeg forsøke å få sove litt her, mens minstemann også sover. Håper alle får en fortsatt fin dag! :-) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå