Gå til innhold

Ville dere betalt 75.000 for et unikt mobilnummer??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri i livet!

Og hadde jeg faktisk hatt penger til det, hadde jeg ikke kjøpt akkurat det nummeret til 75 000,- Var ikke såååå gullnummer synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er såkalt gullnummer, og hadde jeg hatt god økonomi så tja hvorfor ikke.

Gamle sjefen min kjøpte nummer til oss slik at vi fikk alle like nummer bare det siste nummeret som slikte oss fra hverandre .

Det var veldig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt ville jeg ikke gjort det.. Er jo rett og slett økonomisk dumskap å bruke penger på slikt tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høner, det er selvfølgelig mange bedrifter som gjerne betaler for slike nr. og det er dumskap om dere tror dette er rettet mot privatpersoner.

Hvor tror dere f. eks. Pizza & Kina Expressen fikk sitt nr. fra? 22 22 22 22?

I markedsføringssammenheng er dette småpenger. Til sammenligning bruker vi nærmere 2 mill. i året for profilering på nett, så om det hadde kostet oss kr. 75 000,- for et nr. hadde ikke det vært særlig utslagsgivende.

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum Mr. Perfect? Selvfølgelig skjønner folk at bedrifter er villig til å betale for et gjenkjennelig nummer. Spørsmplet i hovedinnlegget var om man "dere" (altså hver og en av dere) ville betalt for et gullnummer.

Jeg trodde du hadde mer mellom øra enn dette innlegget vitner om. Hønshjernen satt hos deg idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen "dere" kan rette seg både mot privatpersoner og som ansatte i bedrifter. Som privatperson ville det aldri falt meg inn, men som leder i bedriften; så absolutt.

HI's spørsmål var ikke rettet mot leserens privatøkonomi, og derfor svarte jeg som jeg gjorde. HI's innlegg kunne også gi et inntrykk av at hun (ja, jeg går utifra at det er en dame) var overrasket over prisen på et slikt nummer, og at hun muligens trodde annonsen var rettet mot privatpersoner.

(still) Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...