Gå til innhold

Blir så stresset av min mor som lider av ryddemani og renholdsmani

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare husk at det ikke er hun som bor der, hvordan hun vil ha det hjemme hos seg er hennes valg, hun kan ikke forvente at andre skal måtte møte samme standard når hun kommer på besøk. Da kommer det isåfall ikke til å ta lang tid før ingen orker å invitere henne fordi det blir for mye arbeid her gang å ha henne på besøk. Har en mor som er sånn selv, jeg ga henne klar beskjed at her i huset prioriterer vi andre ting enn sirlighet til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare sette henne i arbeid? Det bruker jeg å gjøre. Min mor sier også at hun gjerne vasker litt for meg når hun kommer på besøk, for hun vet jeg har mye annet å gjøre.

Kan nevne at min mormor hadde et militært forhold til renslighet: Hun sjekket lister med hvite hansker og hadde bare forakt til overs for de som ikke vasket ordentlig (tok frem alle møbler og vasket bak HVER gang) så min mor er en smule traumatisert av det, og har vært opptatt av at hennes egne barn ikke skulle få samme traumer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært sviger mora mi.... heil crayzi. Siste svangerskap ville hun "beordre" meg ned på alle 4 for å skrubbe gulvet :o .... Da så jeg på samboeren min å ba han snakke til morra si, over mitt lik. Værsågod å skrubb sjøl, kommer ikke på tale. hu vaska det 2 ganger faktisk. Klarte også å komme med kommentar at klesskuffene på MITT SOVEROM burde vært rydda!!!!! Nei vett du ka.... tom flytta rundt på ting i stua mi.... tørka av vinduer. Mye av huset var strålende da hu reiste hjem over landegrensa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...