tryde Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Hun er tre år og i går og i dag har hun klagd over vondt under bena. Hun har såppas vondt at hun ikke klarer å gå ordentlig. Jeg har prøvd å masere og stryke på men det hjelper ikke noe særlig. I natt har jeg prøvd å holde bena hennes litt høyt. Det kan jo være at hun er hoven i bena pga varmen? Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg ville ha fått meg en time hos legen. Gjerne en hastetime. Hun kan jo ikke gå rundt å ha vondt, stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tryde Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Har bestilt time, skal dit etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tryde Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Fastlegen kunne ikke si noe om hvorfor , men så at bena var hovene skal se det ann til i morgen og komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå