Mammie88 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Kom en stor gjenomsiktig geleaktig klump, litt større enn ei drue. Er dette slimproppen ? er 38+4
NostraStoria Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har hatt det 2 ganger, men jm mente at det kun var slim/utflod siden det ikke var blod i den. Var og ganske så blank. (Sorry ekle detaljer!)
Billie Jean Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Det kan godt være slimproppen, ja:) Hvis det viser seg at det virkelig er den, kan du vente fødsel i løpet av kort tid/noen dager! Lykke til!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Det er ingenting som sier at det skal være blod i den. Jeg kan beskrive det som innmaten på ei drue ) Lykke til i innspurten!
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Det kom en liten gulaktig klump hos meg for en ukes tid siden, uten blod, men ikke utflod heller. men det har ikke kommet noe mer etterpå, og det er ikke tegn til noe mer heller. Har 2 uker til termin i dag..
NostraStoria Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Hvordan kan de skille det mellom "utflod" og slimproppen? Jeg har hatt enn slik stor klump 2 ganger - første gangen var ganske tidlig rundt uke 22 tror jeg.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Det KAN være slimproppen, men ikke helt sikkert. Trodde jeg mistet min for en uke siden, var også en stor gele-aktig klump på størrelse med en drue. Var hos JM for en sjekk, og det var ikke slimproppen.
NostraStoria Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Ok, de kan såklart sjekke deg ja. Jordmoren min var tydeligvis ganske skråsikker uten å ha sjekket. Hmmm!
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Tror egentlig ikke de sjekker om det var den eller ikke. Det betyr liksom ikke så mye om den har gått eller ei. Må helst være en annen grunn for å grafse oppi der. Min gikk en uke før termin sist, men jeg ble satt i gang på overtid.
NostraStoria Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Vel, jeg trodde en skulle være forsiktig med å f.eks bade i svømmebasseng o.l etter at proppen hadde gått pga infeksjonsfare. Derfor syns jeg ikke det er en ubetydelig grunn.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 4. juli 2011 #12 Skrevet 4. juli 2011 Ring JM eller Fødeavd. de kan fortelle litt mer om det er den eller ikke. Jeg ringte først, og fikk beskjed om at det IKKE var slimpropp. Var hos JM bare noen dagen etterpå på sjekk, og slimproppen min er her fremdeles.. Er du usikker så kan du ringe å spørre =)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juli 2011 #13 Skrevet 4. juli 2011 Du kan jo høre med dem for sikkerhetsskyld. Men det er infeksjonsfare å sjekke også, derfor de helst unngår det. Så ikke bli skuffet om de ber deg om å ta samme forholdsregler som om den skulle ha gått uten å ha fått det bekreftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå