Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Tror han ble temmelig sliten for da vi var hjemme sa han: mamma jeg har ondt i beina og vil sove nå!! Ellers våkner han gjerne i 05.30 tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Gikk han selv i 5 timer? Det var jammen en flink liten gutt. Ikke rart han var sliten. Han er nok støl i beina i dag da. Og trenger sikkert sove litt ekstra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja han gikk selv i 5 timer, hadde jo såklart både drikke og tissepauser innimellom, men han var flink! Vi har gått mye på mindre turer, men nå var han klar for de store fjellene som han selv sa! Når moren er støl i beina så ser jeg ikke bort fra at han er det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Så bra! Gikk han tur i 5 mimer? eller var dere i fjellet i 5 timer? Så flink han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 fo en flink gutt Min sønn er mer av den late typen Så han blir lei etter 30 minutter gange Og godt for a mor at ungen sover litt lengre nå i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå