Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg er selv en ytterst restriktiv FB-bruker, og steiler når jeg ser hva folk får seg til å legge ut. har registrert at flere "venner" velger å annonsere ferien sin på status med full tidsplan: Når de reiser, når de kommer hjem, hvem som skal passe katta, og gud hjelpe meg om ikke en idiot til og med har skrevet hvor nøkkelen ligger... PÅ FACEBOOK. Hvorfor ikke inkludere en liste over verdisaker som befinner seg i huset, hvor de ligger og antatt verdi? Forstår ikke folk, jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Idiotisk. Kan du ikke gi meg adressen og si hvor nøkkelen ligger, så kan vi gi dem en lærepenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Akkurat det tilfelle så har jeg messet henne og foreslått en omplassering av nøkkel.... Men ellers, så var det en god ide, ja!! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er først etter at facebook kom at jeg har innsett at jeg kjenner mange idioter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 8.02: Det var virkelig en sannhet du kom med der. FB har utvidet mine kunnskaper om mine bekjente på en måte jeg helst ville sluppet.... For eksempel fikk vi ny sjef for ikke så lenge siden, og en hel del av kollegene flagget sine forventninger til denne på FB. Kan opplyse at forventningene ikke var spesielt høye, og at de lo og koste seg og snakker dritt. Uten å tenke på at sannsynligheten for at den nye sjefen har en eller annen felles venn er stor. Veldig stor, siden fagmiljøet ikke er så stort..... Kan hende det er noen som vil slite med å få lønnsøkning fremover.. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er det teiteste jeg ser, folk som anonnserer feriene sine for 500 "venner" på fb. Hvor dum går det egentlig an å bli??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Annonsering av ferier er en ting. Men utysing etter barnevakt sånn ca en time før man skulle hatt det, blandt sine 500 bekjente hvor man legger ut informasjon om barnets rutiner og behov og alt mulig. DET er over streken det. Hvemvet hva slags raringer det fins der ute? Og det er jo jævlig mange av disse luringene på FB som har åpen profil, så alt de gjør er til åpent skue for hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #8 Del Skrevet 4. juli 2011 08.02: LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå