Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juhuuu! 21 dager igjen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 dager igjen her og er superklar!!!! Kan ikke fatte og begripe hvordan babyen ligger, ho har ligget på tvers men har snudd seg nå. Kjenner bare svake spark nedover i innvollene og litt på siden men kjennes ut som rompa er oppe ved ribbeina! Hmmm!! Venter på innkallelse til ul på sykehuset, regner med å komme inn denne uka, så får vel litt svar da! Er jo lov å håpe at noe skjer før termin (selv om jeg tviler sterkt - gikk 8 dager over med storebror!).

Skrevet

18 dager til termin og jeg syns tiden går så fort. :) Men det er jo veldig heldig da, siden tiden på overtid går nooookså sakte, og jeg havner nok innenfor den kategorien denne gangen også. Jeg er jo heldig da, som har 2 små gutter på 3 og 4 og enda mye babyforberedelser i huset igjen, så jeg har jo egentlig lite tid til å sjekke kalenderen :D Det er merkelig å tenke på at vi snart skal ha vårt tredje barn...vi blir jo egentlig en stor familie vi nå.... :D

Kankskje det er på tide å bake noen kaker for å ha i fryseren til besøkstiden etterpå. :)

Skrevet

Hehe, ja det er lov å håpe! :) Det gjør jeg også! Storebror kom 11 dager over termin og fødselen startet heller ikke av seg selv. Så denne gangen hadde jeg virkelig håpet på en naturlig modning og fødsel og ikke så altfor langt i fra termin. Lykke til Lillegullgutten+julitulle!

Skrevet

14 dager igjen til ul termin - og kan ikke bli mer fødeklar tror jeg:) Legger meg hver natt nå i håp om " i natt skal det skje" - men neida, våkner opp like skuffet hver morgen;) Er forsåvidt innstillt på å gå over, men vil så gjerne ha tulla ut nå:):)

Skrevet

11 dager til termin!!! :)

Skrevet

Jaaaaa, 19 dager igjen!! :-) :-) :-)

Lykke til alle sammen! :-) :-) :-)

Skrevet

8 dager igjen til keisersnittet....

Blir sååå gøy å få se lilleprinsen....

Skrevet

Jeg har også 21 dager igjen i dag og offisielt fødeklar! Jippijei:) Begynner å bli uttålmodig nå.... Får lage meg en liste over ting jeg må gjøre før bebissen kommer, slik at tiden går litt fortere. Men i dag står soving på programmet- sov nemlig veldig dårlig i natt!

Lykke til alle fødeklare:)

Skrevet

Absolutt! Har 2 dager igjen til termin, og er absolutt klar! Jeg har tippet at fødsel startet i dag, men tror nok jeg må vente litt til....Storebroren tippet han kommer i morgen! Alt kan skje når som helst, bare håper fødsel går like fint som sist!

Er også veldig klar for å miste de ekstra 15 kiloene....er ikke bygd for å takle denne vekten. Fikk faktisk blåmerke under den ene tåpoten etter en kort vandretur til butikken....jaja, jeg har lagt på meg disse på 9 mnd, så regner med det går 9 mnd igjen før det meste er borte (håper jeg)!

Skrevet

JAAA! 8 dager til termin i dag! Og hatt en del vonde kynnere og "mens- smerter" i helga, men det har gitt seg nå da.. :P Så får vel bare vente å se da....

Skrevet

Er ekstremt fødeklar på min 2 dag over termin. Har våknet i ett sett i natt med masse kynnere og sterke mens smerter. Så nå håper jeg det ikke er så langt unna:)

Skrevet

JA! 21 dager igjen her også og SUPERKLAR for å føde !!

Gleder meg masse!! :)

Skrevet

8 dager over termin er jeg rimelig fødeklar, ja.

Skrevet

Veeeldig fødeklar:)))

3 dje dagen over termin her..

Kom an bebi:))

Skrevet

25 dager igjen. Føler meg ikke klar enda, men ønsker alikevell å få henne ut så snart som overhodet mulig. Merkelig.

Skrevet

Jepp... 19 dager igjen til termin! Må si jeg begynner å bli utålmodig ja...gleder meg masse til å få fødselen overstått. MYE nedpress og stikninger, men ingen kynnere... Satser på at modningsakupunkturen funker. :-)

Skrevet

2 dager igjen til termin! :) Gleder meg veldig, samtidig som jeg er veldig spent på både fødsel og alt etterpå :) (Er førstegangs..)

I tillegg så vet vi ikke om det er gutt eller jente, så kjenner at jeg er forferdelig nysgjerrig og vil bare at fødselen skal starte nå! :)

Skrevet

12 dager til termin her, førstegangs, vet det blir gutt, gleder meg!!! :D:D:D

Skrevet

13 dager igjen her. Er veldig klar for å møte prinsessa nå, men siden mannen reiste offshore i dag, så håper jeg hun blir værende de neste 14 dagene. Får jo selvfølgelig mannen hjem om noe skulle skje, men er like greit at det drøyer til han uansett skal hjem. Blir to laaange uker dette her...

Skrevet

4 dager til termin - veldig klar for å få denne kroppen ut av min!!!!!! Slimproppen gikk på søndag og har MASSE modningsrier/kynnere. Jordmoren min sier at 3 fødsel er som å starte en gammel bil, det tar litt tid å komme igang - nå skjønner jeg hva hun mener!!!!

Skrevet

JAAAA, 19 dager til termin, og er klar! Gleder oss masse til tulla kommer :0)

Skrevet

Ja, jeg er også fødeklar!:)

Termin den 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...