Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #26 Del Skrevet 4. juli 2011 14.31 : Har ingen egne barn (er gravid) så har hatt fullt mulighet til å sitte hjemme hos dem. Ja vi snakker 8-10 på rad, kanskje en helg opphold så er det gjerne på an igjen... Spesielt på sommeren, kanskje litt mindre på vinterstid, av og på. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #27 Del Skrevet 4. juli 2011 14.53: Ja er slik jeg og føler det. Vil jo såklart at de skal ha tid til å pleie forholdet sitt om de trenger det, men ønsker ikke å ha barna fra 17 på ettermiddagen for at de skal på vors, så hele natta og helt til ettermiddagen. Det kan de bruke sine andre barnevakter til som mer enn gjerne (!) sier ja til å passe uansett hva det måtte være... Når jeg bare sitter noen timer kommer jo også foreldrene (edru) hjem og tar selv barna på morgenen. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #28 Del Skrevet 4. juli 2011 Hahahaha,veldig mange "HI" som plutselig svarte da:-P Nesten rørende at kommentarene mine satt så mange "kloke hoder" i sving. Ler meg ihjel 14:23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #29 Del Skrevet 4. juli 2011 16:35: Mulig dette kan anses som frekt og urimelig, men mener faktisk at jeg selv kan bestemme at jeg ikke ønsker å sitte barnevakt for at de skal på flatfylla, men heller være behjelpelig om de ønsker å finne på noe annet, nettopp fordi jeg vil gjerne "oppfordre" dem (uten å blande nesa mi i andres saker) til å gjøre ting som ikke inkluderer alkohol... Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #30 Del Skrevet 4. juli 2011 Hehe, er nok heller min data som rett og slett hang seg opp, og spytta ut det ene innlegget etter det andre Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #31 Del Skrevet 4. juli 2011 14.37: Har prøvd å foreslå ting ja, som du sier, og det er hun alltid klar for - så lenge det er på dagtid og hun rekker å ut på kvelden. HUn vil alltid være hjemme igjen til i 17-tiden slik at hun / de kan ut. Hun synes det er morsomt å gjøre ting med ungene ellers, tar dem med i skog og mark og er en god mor , er bare dette med at lørdagskvelder (og av og til fredagskvelder i tillegg om de er riktig "heldige" ) alltid skal prioriteres på alkohol. Og drar de på hytta med ungene en helg, har de alltid med seg et vennepar slik at de kan pilse litt på kvelden.. Har også prøvd å invitere til andre ting på lørdagskveldene (jentis, kino osv), men hun vil heller ut, sier hun. Synes det er litt trist at det blir sånn og det vet jeg flere i jentegjengen også synes, at de kanskje ønsket hun var deltakende på mer hun ble invitert med på.. Og at mange mener at fortsetter hun å bare takke nei, ender hun opp uten noen, og det er heller ikke noe greit... Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #32 Del Skrevet 4. juli 2011 19.42: "Problemet" mitt er vel at en av mine beste venninner har (ifølge MEG og MINE meninger/verdier) en tendens til å drikke litt vel ofte, og jeg vet ikke om jeg bør si noe, eller passe mine egne saker. Hun er ikke sammen med meg mindre enn før nei, da vi sjelden fester sammen, men heller har jentiser o.l i ukedagene. Er bare redd for at hun vil stå igjen uten noen, da folk begynner bli lei av at hun aldri kommer på ting, men heller velger å drikke. Er fullt klar over at jeg i bunn og grunn ikke har noe med det, men vil likevel ikke stå å se på at hun blir utelukket fra ting fordi folk regner med hun likevel ikke kommer - og det er slik det begynner å bli nå... Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå