spøkelset Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Hun har nettopp fått seg kjæreste, og vi var ute på byen i helgen. Hun ble sjekka opp av ett par menn (eller om det var hu som sjekka opp de, vet ikke). Hun tok bilde av begge to, og sendte til sin nye kjæreste for å vise hva hu sier nei til for hans skyld. Er ikke det heeelt fjernt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 fjortis-tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spøkelset Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi er i slutten av 20-åra.. Nye kjæresten hennes er i 40-åra.. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Litt rar, jo...hvor lenge har ho tenkt å ha den kjæresten, tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Å fy flate så flaut. Hadde vært flau om jeg hadde vært deg, hadde nok bare gått og latt henne styre sitt liv sjøl. Det blir for mye for meg med den slags oppførsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 høres veldig usikker ut, er det noen grunn til at hun er usikker på kjæresten? Føler at hun må bevise at hun er atraktiv eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Haha, det går da ikke an! Hvis min mann hadde gjort det når han er ute på by'n altså...! Jeg hadde virkelig trodd personen hadde en skrue løs, helt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå