Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Opplevd det ofte de siste dagene, at hjertet mitt plutselig raser, kjennes ut som om jeg har en sprellende laks i brystkassen. Ikke vondt, men ubehagelig. Kommer helt uten videre. Når jeg ligger på sofaen, lager middag, i dusjen. Helt random med andre ord. Varer bare noen sekunder, men har høy puls en god stund etterpå. Opplevd det hyppig de spste dagene, men aldri noen gang før. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har også hatt det sånn i det siste. Aner ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Har det også sånn avogtil men har funnet ut at det er stress og det at jeg har mye å tenke på for tiden. Har lite med hjertet å gjøre men sitte rnok mer muskulært. Jeg er nemlig en racer på "indre stress" som manuellterapauten min kaller det;) Når jeg studerte var jeg sånn rundt hver eksamensperiode;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei! Hvis det er plagsomt synes jeg du skal gå og sjekke det. Har hatt det sånn i perioder jeg også, men svimmelhet i tillegg. Selv om jeg ikke trodde det var noe farlig, så ble jeg likevel stressa og redd av det. Tok ekg og ultralyd, det er ikke noe farlig, men kan være ubehagelig. Hjertet har noen sammentrekninger som ikke blir fullstendige hjerteslag og puls (noe klønete og uffulstendig forklart:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Det høres ut som lett hjerterytmeforstyrrelser. Hjertet hopper over et slag, eller slår litt urytmisk. Alle har det inn i mellom, så det er ganske vanlig. Er det mye av det bør du ta kontakt med legen så kan de ta en EKG-test. Det er såpass vanlig plage og ufarlig, men de skal ikke være sånn hele tiden. Mange idrettsutøvere plages med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå