Gå til innhold

Hvor fort ble du gravid etter å ha sluttet med p-piller?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sluttet med pillen 2 måneder før vi planla å begynne prøvingen, og da satt spiren på første forsøk, begge gangene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 år, men brukte kondom i 3-4 mnd etter pilleslutt.

Jeg ville ha barn snart, men han ville vente noen mnd til, så vi ble enige om at han skulle stå for prevansjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok ca.4 mnd fra jeg sluttet på pilla til jeg ble gravid. Men jeg fikk ikke mensen tilbake før 2 mnd etter pilleslutt.

Nå har jeg sluttet på pillen igjen, så blir spennende å se hva som skjer fremover. Vi bruker kondom, men ikke alltid. Har snakket litt om å prøve igjen denne høsten, så er ikke så nøye nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også gravid på første eggløsning når jeg slutta med pillen. Det var første barnet vårt, og vi hadde regna med det ville ta noen måneder...vi var litt i sjokk igrunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang sluttet jeg på p-pillene i desember, men vi brukte kondom frem til mai. Deretter tok det 8 måneder før jeg ble gravid. Var legen min som sa jeg burde ha p-pillene ute av kroppen før vi prøvde å få barn.. Ved barn nr.2 sluttet jeg på p-pillen samtidig som vi begynte å prøve, og det tok da 6 måneder før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker ca 6 mnd. Andre (vi).. Vel.. Det øyeblikket vi fant ut å la pillene ligge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første eggløsning. vi trodde det kom til å ta ca 6 mnd. for det er liksom det jeg har hørt. men nei da. den satt med en gang:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok 13 måneder, men bare 7 måneder med prøving, siden mannen min jobber borte annenhver måned. Mistet dessverre, og deretter gikk det 15 måneder, så mistet jeg igjen.. Ble gravid igjen etter 5 måneder, men mistet like etter nyttår i år.. Har ikke vært gravid siden, og håper nesten ikke jeg blir det heller, for jeg vil ikke miste flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...