Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er vel få måter du kan sjekke det selv på. Har hun mistet bagasjen når hun tok fly f.eks vil jo ikke du få noe info fra flyselskapet om det. Da må du be henne om å få se bevis på det. Men hvorfor skulle hun lyve om noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Du bør tenke deg om neste gang du sender verdifull bagasje med noen du ikke stoler på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er snakk om veldig dyre ting, hun føles veldig tvilsom jeg snakker til henne angående tingene. Når hun snakker så føles det som om jeg må bare glemme hele greia og hun har ikke tro på at bagasjen kommer til å dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Du ber om kopi av anmeldelsen om tapt bagasje som hun har levert til reiseselskapet. Hvis verdisakene ikke dukker opp, må hun erstatte deg ditt tap, enten via forsikring eller at dere gjør opp dere i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg stolte på henne, hun er min barndoms venninne. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Flyselskapet dekker jo slike tap så du må jo høre med henne ang det. Hvis ikke har hun vel reiseforsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Det virker ikke som du stoler på henne nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 Hun må jo erstatte tingene. Med reiseforsikring eller utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå