Gå til innhold

Andre som venter på studieplass til høsten på høgskole eller universitet??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje vi kan starte ny tråd den 20. For å finne ut hvor mange som kom inn eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, men er usikker fordi jeg søkte etter fristen her vi bor. Søkte først sørafor, men fikk ikke solgt og flyttet, så snakka med de her på høgskolen og de ba meg sende en søknad, var det ledig plass fikk jeg komme inn. Er spent ja..

Har søkt spes ped 1 i år, målet er å ta master i spes ped ( er førskolelærer)

Om jeg ikke kommer inn i år, blir det å søke i Trondheim neste år, er 1 år kortere å ta det der !

Hva har du søkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg kommer inn :-) Har MYE bedre karakterer enn de siste års krav for å komme inn. Gleder meg masse til å bli student og utvide horisonten etter mange år som "husmor". Håper det ikke bare er jeg som er over 30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reservert plass fra ifjord, men har tenkt å bytte høgeskolen så venter på svar den 20.Juli. Mine poeng ligger helt på grensen så er veldig usikker.

Kommer jeg ikke inn på min første ønske så har jeg allerede plass på en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natur-forvaltning, eller Utmarksforvaltning. Står at alle kommer inn. Er 3 årig bachelor. Men jeg skal søke om permisjon uansett å få holdt av plassen til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt om sosialtarbeid og det står: Viser ikke informasjon før hovedopptaket på min status, hvorfor får noen svar før andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått svar fordi jeg søkte på årsstudium og da var det lokalt opptak. De tar å sender svar ut tidligere enn samordna opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått klarsignal fra Nav om at jeg kan ta bachelor i økonomi og administrasjon mens jeg mottar AAP. Men søknadsfristen hadde gått ut for lenge siden da det ble bestemt, så jeg må satse på restetorget...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...