Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Har vært så heldig å få plukke så mye jeg bare orker i naboens hage ) Så hvis noen vil dele en deilig oppskrift, som jeg også kan dele litt av med vår snille nabo hadde jeg blitt glad. Og naboen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 kake funker sikkert.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Spis dem. Eventuelt: finn et strå og træ dom på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Rørte markjordbær er det beste som finnes på nystekte vafler. Så rør bærene med bare litt sukker, stek vafler med mye rømme i også over til naboen med det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg lager alltid syltetøy av norske jordbær (ikke markjordbær da, men det blir jo mye bedre!) som jeg fryser ned og bruker som fyll inni kaker. Kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 LAG RØRT JORDBÆRSYLTE av dem Det er den beste i hele verden Og så lager du vafler til, og deler litt med naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 I would just eat them:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 jeg hadde spist de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå