Gå til innhold

Gode råd søkes!!! Anyone?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært superflink og gått ned 10 kilo siden jul :-) Vært veldig nøye på kosthold og jogget hver dag.

MEN; i helga (startet torsdag) har det vært 40 årslag, 30 årslag, bryllup og vennemiddag, og jeg har rett og slett forspist meg :-(

Ble liksom enig med meg selv om at disse dagene skullejeg ikke tenke diett og bare kose meg - noe av det dummeste jeg har gjort. Jeg har spist meg helt sprengt på mat, desserter,kaker, øl og vin. Gikk liksom ikke mindre enn tre ganger med helt stappfull tallerken på koldtbord både torsdag og fredag. På lørdag var det tapas i bryllup og jeg spiste MASSE, og det ble dessert og kaker i hopetall.

Og nå sitter jeg her i sofaen etter vennemiddagen (som selvfølgelig også innebar kake og godt til kaffen) og magen min gjør VONDT! Det skikkelig verker i magen min og den er så oppblåst at jeg ser gravid ut :-( Ligger bakoverlent med ballongmagen min og hiver etter luft! Får ikke puste skikkelig og hvis jeg bøyer meg fremover kjennes det ut som om jeg skal kaste opp. Uff så tragisk!!

Men seriøs, er det noe jeg kan gjøre? Har ikke beveget meg en cm siden onsdag heller, så jeg har sikkert lagt på meg 3-4 kilo :-(

Dumme kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjort er gjort og spist er spist :-)

Du har hatt en hyggelig helg, kost deg med deilig mat, og fra i morgen er det tilbake på et fornuftig kosthold. Ingenting er "ødelagt" på så kort tid. Ikke gå på vekta før om en uke, så vil du se at det er ikke store skaden som har skjedd.

Nå går du på kjøkkenet og tar en halv ts med karvefrø og skyller ned med et halvt glass vann. Det hjelper på den stinne magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert også hjelpe å småjogge 30 runder rundt huset, da vil du bruke opp en del energi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...