Babyblue-11 Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hei jenter!! Jeg tror jeg har flydd rett i tåkeheimen her jeg! Hihi.. Jeg finner ikke laken som passer til kurven og vogna jeg har jeg....eller de passer jo,men der jeg har vært selger de bare stretchlakener....og de krøller jo hele madrassen.....iallefall den i vogna....har en City cross til info.... Hva bruker dere til den slags? -jeg blir særdeles takknemlig for tilbakemeldinger assa!! Kan jo klippe opp strekken men.....nja....hører først fra dere jeg!: )
Babyønske �� Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg bruker str 40x90 og det går helt fint i min vogn, Simo Duo. Og den er jo litt større enn City bagen. Så rart at du ikke får det til å passe.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Jeg bruker bare en stor flanellklut som laken. Babyen har jo både bleie, klær og er tullet inn som en burrito i teppe når den ligger i vognen, så laken er mest for å fange opp gulp.
Up2me Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Jeg brukte også bare flanellsklut eller pledd i vogn og vugge. Eller sånne laken uten strekk. Funka som bare det!
Babyblue-11 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2011 Takk damer!! Da gjør jeg også det....greia er at de har ikke vanlige laken uten strekk rundt her jeg bor Så da kjører vi kluter her også! Toppers og tusen takk!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Flanellkluter er ypperlig Jeg bruker en over hele madrassen og så en som er brettet i 2 under hode. De er myke og lett å skifte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå