Gå til innhold

Får jeg solgt denne vogna?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Teutonia duovogn fra 2004. Brukt til tre barn, men er fin og absolutt anvendelig. Den er ikke falmet, men selvfølgelig, den er brukt til tre barn, så noen småting er det jo.

Hadde jeg gått for fjerdemann hadde jeg beholdt vogna, da jeg synes den er både fin, lett og praktisk.

Så til spørsmålet. Er det noe sannsynlighet for å få solgt den til en billig penge eller skal jeg gi den bort først som sist? Forslag til pris?

http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-elegance.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du MÅ legge ut et originalbilde av vogna, ikke et fra en nettside. Det bildet der viser jo en splitter ny vogn!!

Jeg har kjøpt vogner på nettet, men styrer glatt unna der folk har lagt ut bilder av splitter nye bilder!

Gå ut i garasjen og ta bilde av det du faktisk SKAL selge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje for en symbolsk sum.

Den er brukt til 3 barn. Hva mener du selv at du skal ha for den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med 07.50!

Ellers har jeg selv en teutonia brukt til tre barn, kunne ikke ramle meg inn å selge den, den ser jo ikke ut..! Gi den bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi den vekk til noen som trenger den i bhg som sovevogn, ville aldri solgt en så gammel vogn som i tillegg er brukt til 3 barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt den bort til noen som trenger en ekstra vogn, du kjenner ingen som gjør det da?

Feks kan man gi bort til fattighuset,krissenter eller barnehager om man ikke kjenner noen som trenger en vogn.

Ville ikke tatt penger for den, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...