Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før en hører noe?

Anbefalte innlegg

Min gynekolog sendte inn søknad til sykehuset for en 3-4 uker siden om planlagt KS. Han mente det ville gå gjennom med god margin. Men jeg hadde ventet å få et brev fra sykehuset nå, enten en bekreftelse på at de har mottat, eller innkallelse til samtale. Jeg har ikke termin før november men pga angst MÅ jeg få dette avklart så fort som mulig og orker ikke gå og vente i ukesvis. Hvor lang tid tok det for dere å få innkallelsen? Burde jeg ringe sykehuset selv og purre? hvor ringer man isåfall, til føden eller til klinikken generelt?

Fortsetter under...

Du kan sikkert ringe svangerskaps poliklinikken og få høre når du er satt opp. Min lege sendte søknad, og fra da av tok det 10 dager før jeg fikk brev om innkallelse til time, som var enda 10 dager senere (i dag, faktisk). Men jeg er nå 37+4, så har ikke så mye tid å gå på. Håper jeg skal få dato for KS på legetimen i dag.

• 2 uker senere...

Jeg fikk brev i dag :D

Så har fått time til ultralyd og samtale 5 august...jeg er da i uke 36.

(sist hadde jeg samtale i uke 38), så dette letter litt en bør fra skuldrene mine :)

I tillegg er det en ny lege (hun som var der forrige gang var et grusomt uempatisk menneske).

Nå har det gått 2 mnd og har fremdeles ikke hørt noe... enten er det pga ferie, eller så har ikke gyn gjort jobben sin tenker jeg... skal ringe og høre om synes det er vanskelig å ringe noen steder når jeg er hjemme med en snart 2-åring, da hun hele tiden skal ha oppmerksomhet... jaja, snart barnehage igjen, da kan jeg ringe så mye jeg vil :)

• 2 uker senere...

Ringte til Voss i forrige uke og de hadde ikke mottat noen henvisning! Huff... så har kontaktet gyn og han sier nå at han har sendt dem henvisningen på ny... får ringe opp om noen dager og sjekke om de har fått den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...