mammatil 2<3 Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 ja da skal vi på ferie i ca 2 uker, kjøre til forsjellige plasser, sikkert sove litt i telt og på hytte.. men så lurer jeg på om noen har gjort lignende med baby før? kansje lyst å komme med noen goe råd/tips? f.eks hvordan vi skal beholde rutinene med leggingen på kvelden,slik at det ikke blir heelt umuligt når vi kommer hjem igjenn.. det blir til at baby sover i bagen til vognen siden den er stor å god..så lurer jo på om hun ikke vil sove sengen sin når vi kommer hjem jenn hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Pytt, rutine og rutine hadde jeg tenkt. Ta ting som de faller seg, prøv å holde på leggetid men vær fleksibel. Og hvis ungen liker bagen bedre enn senga når dere kommer hjem, ja da får ungen venne seg til senga igjen.. Det verste som kan skje er at det blir et par urolige netter, men det står man vel i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*smula* Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg ville tatt kveldsstellet til samme tid som dere gjør hjemme, tatt på pysj og lagt henne i vognen/bagen. Så da må dere jo finne overnattingssted i rimelig tid, slik at hun ikke sovner i bilen hver kveld. Har dere hatt problemer med å sove i egen seng tidligere? Jeg tror nok at det går helt fint å komme tilbake til sengen sin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Vi reiste med baby på en sånn tur, og det gikk kjempefint. Vi tok ting veldig som det kom og var ikke så nøye på rutinene - det var jo ferie, og man komme alltids i havn igjen når man kommer hjem, selv om det kan gå noen dager. Men en ting gjorde vi - vi holdt oss til den vanlige "legge-rutinen", ikke nødvendigvis alltid på samme tid, men det samme som foregikk. Og vi har så mange morsomme minner og bilder fra å bade hvorsomhelst, f.eks. En gang måtte vi til og med koke vann til badet, og det tok sin tid for det var ikke akkurat kjempekjeler vi hadde med oss. (Joda, vi er blandt disse forferdelige foreldrene som badet babyen hver kveld) Lykke til! Det går sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Vi kjørte kveldsrutiner som normalt på samme tid som vanlig uansett hvor hun skulle sove (i bilsetet mens vi kjørte (da stoppet vi selvsagt for å amme osv), i bagen osv osv. Det gikk helt fint til tross for kolikkbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå