Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm mellom 1-4 juli.. litt usikker pga el-slim 2 forskjellige dager..

Nå er jeg utrolig spent siden jeg da egentlig forventer tanta på besøk i morgen...

Flere som venter? Symptomer?

Jeg har litt ømme pupper,men mest på kvelden og om jeg klemmer fra siden.. luft,litt trett..sugen på søtt.. alt kan være pms.. men har aldri merket noe på puppene før..

Skal ikke teste før onsdag om ikke tanta kommer meg i forkjøpet (litt uregelmessig syklus)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde IKM 29.juni. Fortsatt er testene negative.. sukk

Skrevet

Hmm...har du stabile sykluser til vanlig da?

Jeg sluttet på pilla i sept. 2010.. svinger mellom 31-36 dager.

Er på dag 36 nå.. tok en el-test på morgen urin og fikk opp en synlig,men ikke sterk strek.. er såå spent..

Skrevet

Jeg har superstabile sykluser! Skal sjekke med morgenurin i morgen. Gratulerer med testen!!! Håper du er gravid :) Det høres jo sånn ut :)

Skrevet

Oi,da krysser jeg fingrene for deg i morgen! :)

Jeg skal ta en til el-test i morgen tidlig for å se an streken.. planen er å teste med cb digital med ukeindikator på onsdag morgen.. tørr ikke håpe enda nei ;)

Skrevet

Fortsatt negativ!! Tror jeg venter en uke til nå før jeg prøver clearblue digital. Jeg har lest på nettet at det er mulig å få negative tester selv om man er gravid. Nå drømmer jeg om å ha termin på 8. mars :) Det hadde vært så gøy å fått en jente på 8. mars... men bare det å bli gravid i det hele tatt ville selvsagt være fantastisk :)

Skrevet

Uff,så kjipt.. men det går nok ann ja,lykke til videre!:)

Tok en ny el-test i dag,ikke knall positiv,men ser streken godt.. blir g-test i morgen da.. :)

Skrevet

Ikm i morgen!! Eller torsdag ;) ikkje heilt kontroll... Hihi

Symptom : små kvalm innimellom, ømme bryster om kvelden og murring i magen.. Har de siste nettene vert oppe på do.. Men kjennes ut som tr er på vei og.

Alle symptom kan jo bety begge deler ....

Skrevet

Høres jo lovende ut Happy H!

Jeg har også mest ømme bryster på kvelden,men i dag har det vært mere.. lurer på om de virkelig er ømme,går liksom å klemmer .. uff.. blir jo litt smågal av denne symptom jakten.. går også oftere på do.. å har i dag hatt litt murring i magen.

Kjøpte en cb-digital i dag som jeg skal ta i morgen tidlig.. spent nå ja..

Skrevet

Ikm på torsdag (07.07) Spennende tid!

Håper så veldig........ men prøver å ikke tenke så altfor mye på det!

Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Ja,er kjempespent på morgendagen nå! Lyst å sove så tiden går fortere.. men stålsetter meg litt også.. hvis testen er negativ.. men har et håp denne gangen :-))

Skrevet

Blir spennende å se i morgen da, Noah+babyønske! Selv har jeg ikm på lørdag 9.. Tok en g-test i dag og den var blenda-hvit, men har ikke gitt opp håpet. ;P Jeg har hatt murringer og følt meg oppblåst i en ukes tid nå. Blir en ny g-test i morgen tidlig.

Masse lykke til. :)

Skrevet

Veldig spennende... :)

Lykke til du også! :)

Skrevet

IKM i dag, og test tidlig i dag viser GRAVID! Er så glad :) dette er min 7pp og andre pergo kur.

Lykke til til alle sammen!

Skrevet

Testet Gravid 1-2 uker på digital i dag,ble kjempeglad såklart! men så litt rosa på papiret nå.. uff.. tro hvordan det går.. har litt mens smerter også.. 2 dager over IKM.

Skrevet

Håper dere er gravide!!! Jeg tester fortsatt negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...