Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg tenker jeg vil savne mannen hennes og syns det hele er så trist. Hun er ikke den hun er uten han liksom.. Sukk. Det er en reel årsak til skillsmissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vært gjennom det samme med min søster og det var veldig trist. Jeg hadde kjent ham i mange mange år og han var en del av familien. Det var hun som ville ut og hun hadde veldig gode grunner til det. Nå, 4 år etter er de begge to lykkelig gift på hver sin kant. Jeg har fått en ny svigerbror som er minst like hyggelig som den forrige og denne gjør min søster veldig lykkelig. Utrolig leit og trist når man er midt i det, men det ordner seg jo til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Leit å høre om søsteren din! Huff, jeg kjenner igjen følelsen. Søstra mi og hennes mann holdt på å skille seg i fjor og jeg var helt knust. Man føler seg litt dratt imellom dem. Lojaliteten ovenfor søstra di, men samtidig har man jo blitt glad i denne mannen og kommer til å savne ham. Heldigvis hjalp det med heavy parterapi Syns du skal si til søstra di at hun vet du alltid står ved hennes side, men at du også ønsker å ha litt kontakt med svogeren din, ihvertfall i starten. Slike forhold dabber gjerne ut av seg selv etterhvert uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå