Gå til innhold

da biter jeg i det sure eplet...

Dolis

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr 4, har ikke visst kjønn på de tre første og jeg tok det som en selvfølge at vi heller ikke skal vite det denne gangen. men nå har mannen erklert at denne gangen SKAL han vite det! Jeg forstår han så godt, vi har tre jenter og han trenger nok å forberede seg på enda en om det skal vise seg å være det nå også (regner med at det er det :) ). Samtidig sier han at han er så lei av alle som skal kommentere at det sikkert er gutten som kommer, og det punktet er jeg også enig i. SÅ: Jeg bøyer meg for ønsket hans og tenker i mitt stille sinn at det tross alt er hans tur å bestemme denne gangen, jeg har jo fått viljen min 3 ganger før:P

dere andre: har dere vært enige før ul om å vite kjønn, eller er det flere som har måtte diskutere? og hva kom dere i tilfelle fram til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært enige om å vite det de to gangene vi har vært gravide. Hvis d kommer en tredjemann etterhvert kommer vi nok ikke til å vite d siden vi nå (forhåpentligvis) får en av hver - de har sagt jente på ul og har en gutt fra før. Håper d blir gutt på dere denne ganga, hadde nok vært stas for alle og en hver kan jeg tenke meg! :) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min ville vite det med nr 1, og da jeg ble gravid med nr 2 sa jeg at "nå var det min tur til å velge" og jeg ønsket ikke å vite det.

Hvis vi nå får nr 3, så vet jeg ikke hva vi gjør.

For å si det på den måte, nr 1 var gutt, og det var ikke til å unngå å se på ultralyden, selv for det utrente øye.... Der så vi det enten vi ville eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært enige i om å vite på UL hva det blir! :) synes det er koselig jeg å vite, for da får en et helt annet forhold til babyen syns jeg!! :)

Håper dere får et FRISKT barn jeg og ikke et visst spesifikt kjønn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...