Gå til innhold

Trenger så voldsomt inspirasjon til gave til 4 åringen vår!

Anbefalte innlegg

Lillemor blir 4 år denne uken, men ønsker seg absolutt ingenting! Hun svarer bare at vi kan kjøpe hva vi vil, hun blir glad uansett. Det har hun sagt til alle i bhg., oss og øvrig familie... Hva liker ders 4 åringer å leke med?

Kan nevne at hun har butikk, tohjulsykkel, trampoline, huske og endel annet rart. Jeg aner virkelig ikke hva vi skal gi, å begynner å bli LITT stressa!

Fortsetter under...

Trenger hun ny seng? Jeg vet ihvertfall, at når min datter blir 4(når hun blir så stor at hun ikke trenger sprinkelseng, kanskje 2 eller 3...), skal hun få en seng som det her:

http://www.drommerom.no/index.php?artikkelID=DRP205&leddID=38968&ledd1=38968

19:11 her.....

Kombibillett til dyreparken i kristiansand kan IKKE slå feil! kanskje en av dagene når det er kaptein sabeltann forestilling på kvelden, det gjør det vel ekstra gøy :) bor dere langt vkeke har de jo hotell som hører til parken ;)

Annonse

Dukkehus passer fint til ei på 4. Vi kjøpte ett i tre til vår datter da hun fylte 2 år. Dette har vært veldig populært, og tilbehøret er mye mer robust enn tilbehøret i Lundeby-dukkehuset... Og går det litt i stykker kan det uansett limes :=) Vi kjøpte dette dukkehuset på Læringsverkstedet( Jessheim), og er superfornøyd med dette. Storesøster på 9 synes også det er stas å leke med dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...