Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er jo ikke akkurat bare å putte den i maskinen =P Blir den ren av en skyll i badekaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikamo Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har tatt den i badekaret ) Lunkent vann med Nylonvask - brukte oppvaskbørste på flekker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor får jeg kjøpt Nylonvask? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvilken vogn har du? På de fleste nyere vogner kan du ta ut spilene og vaske trekket i maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 I dagligvare. Ligger sammen med andre vaskemidler. Liten blå eske. Og jeg gjorde samme som over her. Tok den i badekaret, brukte en svamp/klut til å gni inn såpe med og dusjet av såpen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har en city cross fra 06... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har en city cross fra 06 eller 07, husker ikke helt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Jaja, det kom et par ganger.. pytt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå