Gå til innhold

Dere som er så forbanna på Barnevernet.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnevernet kommer ikke trampende inn i et velfungerende hjem for å nappe barna med seg!!

Hvis de tar kontakt med dere, er det pga at det finnes noen som er så bekymret for barna deres at de har sendt bekymringsmelding til bv. Så om dere vil leve i fred, får dere ta dere sammen og ta bedre vare på barna deres! Det er ingen som mister barna hvis de får rene klær, middag hver dag, stimulering og omsorg som en HI skrev i et annet innlegg.

Våkn opp og ta bort skylappene og prøv å se andre enn dere selv. Barna er uskyldige og prisgitt oss voksne, så skjerpings og ta tak i eget liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!!

Jeg ble meldt til barnevernet. De kom på uanmeldt hjemmebesøk. Hadde ingen problemer med å slippe dem inn, selv om jeg ble veldig nervøs, men de var noen trivelige damer som fikk litt kaffe, hilste på barnet, pratet litt, lo endel og så dro dem igjen.

Det var det for meldingen var selvsagt bare tull og oppspinn fra ende til annen og det skjønte damene også rimelig kjapt.

Var ikke morsomt å bli meldt (jeg vet hvem som meldte meg), men erfaringen med besøk fra barnevernet er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellemann, det e jo enkelt for deg som sikert har et perfekt liv og si. jeg har sell kjempa for unga mine, men bare fordi jeg avogtil henta de forseint i barnhage så sa bv at andre måte ta seg av dem ei stund. og jeg elske unga over alt og gikk helt i kjeleren når dem tok dem. så snakk for deg sjøl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i tvil om at du elsker barna dine, det er ikke det vi sier! Selv om du elsker barna dine så betyr ikke det automatisk at du gir dem en god oppvekst. Ingen henter barna fordi man har vært for sen til barnehagen et par ganger....så enten skjuler du noe for oss eller så forstår du rett og slett ikke det barnevernet sier til deg og du har ikke nok innsikt i egen situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen dere som HI begynner og se galskapen i barnevernet skal jeg begynne og snakke pent om dem.

---

Joda, mamma skulle i fosterhjem for hun ikke tålte melk, og fikk noe annet og drikke. Jeg og broren min skulle i fosterhjem pga mamma ikke ville la min far (hennes X-mann) regjere i hennes hjem.

Si meg HI er dette korrekt behandlet? Eller har vi rett til å være forbannet når de har rett og slett trakassert og truet oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre innsikt og forståelse for helhetlig god omsorg hadde kanskje vært noe for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...