Gå til innhold

Trenger sårt noen råd. Får nesten ikke i bebisen mat...

Anbefalte innlegg

Hun er 2 mnd, og når hun får flaske bare vrir hun seg vekk og dytter ut flaska. Hun begynner til slutt å skrike når jeg får prøvd nok. Har prøvd forskjellige ting for å se om det hjelper: forskjellig temperatur på melka, holde henne i forskjellige stillinger, forskjellige flasker og tutter, forskjellig mme, la henne ta pauser og få rape. Nå vet jeg ikke hva mer jeg skal prøve for å få henne til å spise ordentlig.

Hun har lagt litt forskjellig på seg. Ene uka lot jeg være å styre så for å få i henne mat, bare ga meg når hun ikke ville mer. Den andre uka la hun greit på seg, men da hadde jeg kranglet i henne maten hele uka. Og jeg er så lei av å krangle i henne maten...

Hvorfor holder hun på slik? Kan det feile henne noe? Blir jo helt utslitt av dette.

Fortsetter under...

Jeg har også 1 på 2mnd ;O) Snart 3 neste uke da.

Men det jeg fant ut er at hans gråt er lik for trøtthet og sult, også må jeg følge med på klokka.

Dytter han ut flasken, så gir jeg meg, før prøvde og prøvde jeg. Men han er da bare trøtt og ikke sulten. Min spiser hver 2-3 time.

Så når han først er sulten så tar han flasken uten no tull.

Hvor mange timer går hun uten mat?

Og er min trøtt og skriker i baggen sin, så tar jeg han inntil meg, gir han smokk og koseklutt inntil kinnet og litt over nesa, så roer han seg hos meg, så legger jeg han fort tilbake. Slik at han ikke venner seg å sovne i armene mine.

Hun spiser som regel hver 3-4 time. Prøver å vente i det lengste til hun viser tydelig tegn til sult. Men, til og med etter fire timer kan hun holde på sånn, og da bør hun jo være sulten!? Om jeg drøyer det lenger får hun i seg for lite pr døgn, for da blir det ikke nok måltider i døgnet.

Har funnet ut at hun må ha rapepauser, men er ikke alltid det hjelper heller...

Har allerede tatt det opp med helsestasjonen. Har prøvd mange ulike stillinger å mate henne i. Ingenting hjelper.

Nå har det vært ille noen dager. Og i dag har vi nesten ikke fått i henne noe. Det vi har fått i henne, har hun fått i seg ved tvang. Hun skriker og skriker, og nekter å ta flaska :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...