Mamma2011 Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Har et par spørsmål her jeg, kanskje noen av dere har peiling? Det jeg lurer på er om de bare ser på de 6 siste 10 mnd når de regner foreldrepenger? Derfor jeg lurer på det er fordi jeg har vært lærling i 2 år (ferdig i høst) og gikk i høst på løse vakter (jobba veldig mye) og i januar fikk jeg vikariat som gikk ut nå 1 juli. Nå har jeg 2 uker sommerjobb så feri, og på an igjen med løse vakter. Ser de på helheten i løpet av disse 3 årene da, eller er det KUN de 6 siste 10 mnd liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Med andremann hadde jeg også vikariat der jeg fikk timesbet og jeg jobbet så mye som overhodet muliug for å få mest mulig i permisjonen min. Det nav gjorde da var tydeligvis å regne et snitt av de siste 6 mnd mine og de to somme-mnd dro opp snittet såpass at jeg fikk mer utbetalt pr mnd av nav (etter snittregning) enn det jeg hadde mens jeg jobbet (var en type jobb der det var høysesong på sommeren......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2011 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er jo ikke verst det da Jeg er i såpass god form så jeg kunne ha jobbet 150% uten problemer Men det er i kommunen, og det er begrenset med ledige vakter. Så jeg kan liksom ikke jobbe sååå mye heller. Utenat det er veldig mye syke folk da. Men har uansett tjent opp mye disse mnd da, så kommer godt med Satse på de regner ut i fra de mnd, for da har jeg ganske grei permisjonslønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå