Gå til innhold

Er det normalt at spedbarn blir leiav sine foreldre? :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen min blir faktisk lei av meg... Hun er et halvt år.. Jeg har ikke en gang permisjon, bare sommerferie, og er da hjemme med jenta mi. JEG storkoser meg, men hun er overlykkelig hvis hun får ligge litt i fred og ro i vogna eller i senga, eller om en bestemor eller pappa kommer og redder henne fra mamma litt.

Vi har det fint begge to og koser oss stort sett, men noen ganger blir hun rett og slett lei.. hun griner og griner og alt jeg gjør er feil, men så fort det kommer noen andre eller jeg legger henne ned er det greit..(JA jeg overdriver litt, men jeg synes det virker sånn, og jeg mener at jeg tror hun blir lei av meg til tider)

Det er selvfølgelig ikke sånn hele tiden, men spesielt i det siste.. Men hun er kjempeglad for å se meg når hun våkner, enten det er om morgenen eller etter en nap, eller etter hun har tilbrakt litt tid sammen med noen andre mens jeg har feks vært på butikken, på jobb, skole e.l.

Er dette normalt eller gjør jeg noe helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe du er kanskje for innpåsliten? hun er nok ikke lei av deg :) bare pass på å ikke vær overtilgjengelig hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, men jeg synes jo det er sååå gøy å dille og dulle og kose på henne, men det synes ikke hun :( kanskje jeg er litt innpåsliten, men er det ikke det mødre er til for? hehe... kanskje jeg blir mindre innpåsliten med neste, så han/hun ikke blir like lei :P men jeg håper at det er normalt, og at det ikke bare er meg som er verdens verste mamma eller noe i den duren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel bare være litt i fred, og da synes jeg du skal la henne være litt i fred. Ungene kan bli overstimulerte og trette. At hun smiler til andre, er bare fordi hun liker se på nye ansikter, og jeg tror ikke hun er lei deg i den forstand. Om du har henne på fanget, så trenger du ikke konstant prate og synge og kysse. Bare også være litt stille, er nok. Barn på den alderen er veldig ukompliserte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby blir lei av meg også. Men hun ser meg jo hele tiden, så når det skjer noe nytt og spennende vil hun heller konsentrere seg om det.

Er nok ikke så farlig med meg fordi "meg har hun sett før" :)

Normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...