Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Er det noen her som har opperert bort hemoroider? Erfaringer? Må man vente lenge på en slik opperasjon? Har en knallhard kule der nede som gjør vondt. Og jeg har nå prøvd flere salver og ingenting hjelper. Kjenner jeg begynner å bli desperat og det senker livskvaliteten min :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Man skal være gangske alvorlig angrepet for å få operert bort hemoroider. Smertene etter operasjon er nesten verre enn de som var før, så tror jeg ville prøvd andre metoder først, som stikkpiller og salve på resept. Ta det opp med fastlege, få en vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei! jeg opererte for mangen år siden, benyttet meg av "fritt sykehusvalg" Måtte reise et lite stykke for å få det gjort, men fra jeg var hos legen til jeg ble operert gikk det under 1 uke. Jeg hadde veldig mye hemorider, og hadde hatt det i flere år. Mye innvendig. Ble operert med spinalbedøvelse. Om du har bare 1 hemoride kan det være nok å sette på strikk for å få den fjerna. Men dette vurderes av legen. Det var veldig vondt etterpå, men det var verdt det Jeg brukte duphalac (eller hva det heter) for å holde avføringen myk, da det ikke er det aller beste å få gjort bimmelom etterpå... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Takk for svar! Jeg har slitt med dette siden min lille ble født for et par år siden, men nå er det ingenting som hjelper. Vil kontakte fastlegen min på mandag, og håper jeg får like rask behandling som deg :-) Trenger at det blir gjordt NOE :-( HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Etter å ha googlet og styrt, så har jeg funnet ut at jeg med høy sannsynlighet har en trombosert hemoroide. Det vil jo da være svaret på hvorfor kremer ikke virker denne gangen. Jeg leser også at da kan ofte fastlegen snitte opp og tømme den. Gud jeg håper det er alt som behøves :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå