Gå til innhold

Livet er så utrolig urettferdig noen ganger.. Er så lei meg for barna og min del..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg og eksen i fjor sommer da vi fant ut at jeg var gravid med nr 3. I hele svangerskapet var det mye fra og tilbake mellom oss, men da vesla ble født til jul sa han at han ønsket å starte i familieterapi. Vi måtte prøve å redde forholdet og familien, sa han.

Så i januar var han på kurs med jobben. Han møtte ei gift dame som han forelsket seg i og innledet et forhold til. Og naturlig nok ble familieterapi uaktuelt for han etter det. Han sa ingenting til meg, bare lot meg sitte og vente på han.

I går ble jeg tipset om en blogg av denne dama. Og nysgjerrig som jeg er, måtte jeg jo selvfølgelig inn å snike. Og jeg ble så lei meg at tårene rant.

Hun legger ut om hvor lykkelig hun er med mannen sin, hvor høyt hun elsker ham, hvor fantastisk han er, de har snart 1 års bryllupsdag og alt er så rosenrødt. Jeg blir så oppgitt når jeg leser sånt, for det er ikke mer enn 2 måneder siden hun avsluttet forholdet til min eks etter hun kontaktet meg og jeg fortalte hvordan han var å leve med. Hun har da snart vært gift i 1 år, men har vært utro i 4 av disse månedene, og det er ikke mer enn 2 måneder siden hun fortalte at hun var forelsket i eksen min og hadde til og med vært innom tanken på å forlate mannen og flytte tvers over landet for å være sammen med han. Og nå er alt bare jippi og herlig hjemme med mannen.

Jeg bebreider ikke henne, for han hadde løyet til henne om oss. Tror ikke hun visste hvordan ting var mellom meg og eksen på den tiden. Hun var jo bare halve delen av dette. Men samtidig knyter det seg i magen min når jeg tenker på at hun nå bare kan leve livet videre i Molde, mens det nå er 3 barn fra 0 til 5 år i Drammen som skal vokse opp som skillsmissebarn pga det hun og faren deres gjorde. Hun trenger ikke ofre oss en tanke, bare leve lykkelig alle sine dager. Hun kommer jo aldri til å møte oss uansett. Samtidig sitter jeg her med knust hjerte pga tapet over familien min, barna gråter etter faren sin, men han fikk føle forelskelse igjen og vil da selvfølgelig ikke tilbake til hu kjiipe kjærringa (altså meg).

Syns bare livet er så utrolig urettferdig noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Link til bloggen?

Han vil ikke gå tilbake til deg og familien sin da, nå som han har blitt dumpet av dette kvinnemennesket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvoooorlig talt! Slutt å lulle deg inn i selvmedlidenhet! Kanskje terapi for din egen del hadde vært noe, så slipper du å sitte å gnure på dette i årevis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ønsket at dere skulle finne ut hvem hun er så hadde jeg selvfølgelig lagt ved link til bloggen.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med tanke på at det ikke er mer enn 5 måneder siden han sa han ville tilbake, så syns jeg ikke dette er "årevis", jeg da..

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fikk føle sommerfuglene i magen da han møtte henne, så nei, det er over for han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt. Nå var forholdet deres dårlig på forhånd, men ei kort stund var han villig til å redde det.

Til sjuende og sist tror jeg egentlig ikke han var så seriøs på å redde forholdet deres. Nå ser han seg vel kanskje rundt om etter ny kjæreste?

Eller hvordan tar han det at den dama han var oppover ørene forelsket i, nå har dumpet ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du hadde jo ikke trengt å skrive hvor de bor da. Tror du vil at vi skal finne ut hvem det er så hun blir avslørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bor ikke i Molde, og vi bor ikke i Drammen, er for å poengtere avstanden. Dessuten vet mannen hennes om dem, så det er ikke noe problem for han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han bare lovte familieterapi fordi han var i lykkerus over å få et barn med meg. Vi har jo hatt mange gode år, og en barnefødsel gjør jo noe med følelsene. Men jeg er enig i at han nok ikke var så forbanna interessert når nyheten hadde lagt seg.

Hun kontaktet meg, og jeg fortalte henne hvordan livet mitt med han hadde vært. Og hun valgte å bryte. Var han som ga henne nummeret mitt, men allikevel ble han sint da han skjønte at vi hadde snakket sammen. Vet ikke hva han hadde trodd vi skulle snakke om, jeg.. Han nektet å snakke med meg på flere uker. Men det var HUN som kontaktet meg, nummeret mitt står ikke opplistet, så hun fikk nr mitt fra han da jeg fant ut om dem.

Han har allerede møtt en annen, har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bebreider altså denne damen for for at du og barnefar ikke er sammen? Enda han møtte henne 6 mnd etter at det egentlig ble slutt mellom dere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skrev at jeg ikke bebreider henne, men at jeg er lei meg for at forholdet deres gjorde det til at familien min ikke fikk en sjanse til å overleve. Skrev også at han ikke var ærlig mot henne heller, så hun kunne ikke vite om meg. Men for å sette dette i tidsperspektiv, han dro rett fra senga mi og over til hotellrommet hennes. Den ene natta sov han i min seng, natta etter i hennes..... Så selv om han fysisk hadde flyttet ut, så var han fortsatt hos meg noen netter.. Derfor følte jeg jo at forholdet ikke var helt slutt selv om vi ikke bodde sammen lenger. Han holdt fortsatt rundt meg, kysset meg og kalte meg "jenta mi" på den tiden. Men det var bare tull fra hans side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har blitt playet av en du elsker, har barn med og vært gift med. skjønner at det gjør vondt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger spesielt merke til henne, slik er det. Men det kunne godt vært en annen han hadde møtt.

Og jeg tror ærlig talt ikke tilværelsen hennes er noe å ergre seg over. Hun var utro bare måneder etter bryllupet sitt. Det er forhåpentligvis ikke vanlig å være utro så tidlig. Hvor lenge går det så før hun blir utsatt for en ny fristelse og faller for den? Neppe lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun høres ut som en kjønnssykdomsbombe. løs og billig tøs som legger seg etter alt bare hun blir kåt. samma om hun er gift eller ei. høres ekkel ut.

han player en han har elsket, en han har barn med, bodd med og en som elsker han. han høres ikke ut som noen fangst han heller..

hjelper sikkert ikke så mye, men jeg håper du snart finner en ny å bruke energien din på som kan gi deg det du fortjener.

trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og til den nye pene (eller skal vi si løse) dama så har jeg bare en ting å si: håper mannen din finner en bedre enn deg. du fortjener ingen mann så løs og utro som du er.

hilsen en annen som ikke er hi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok ikke livet til "Moldedama" så perfekt som hun vil fremstille det i bloggen sin - det er jeg helt sikker på.

Det virker som om du har mer vondt av barna dine, enn at du har mistet drømmemannen. For denne fyren er jo bare en idiot som står i veien for at du skal bli lykkelig (med en annen eller alene).

Denne damen sto nok ikke i veien for et lykkelig familieliv for dere - den jobben klarte nok mannen din selv. Hadde det ikke vært henne, så hadde det vært noen andre. Men klart hun fortjener å være ulykkelig hun også, ettersom hun gikk bak sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som forstår!

Ja, du har nok rett i at om det ikke hadde vært henne, så hadde det nok vært en annen. Stemmer også at det som er mest vondt er at på den tiden de møttes, så var han på vei inn døra her igjen, men så møtte han henne og snudde i døra.. Om du forstår..

Jeg har 3 små barn her som aldri vil få oppleve å vokse opp i kjernefamilien med en mamma og pappa sammen i samme hus. Mine foreldre har vært igjennom himmel og helvete i løpet av deres 46 år lange liv sammen, og dette var drømmen min for barna mine også; å vokse opp med foreldre som kjemper og står i det sammen til siste slutt.. Så klart det er vondt og sårt at han ikke elsket meg høyt nok.. Jeg har gjort mine feil i forholdet, men det har jaggu meg han også. Men jeg var ihvertfall villig til å kjempe for barnas familie! Syns det er så utrolig vondt at livet til barna (og mitt) er snudd helt opp ned pga dette, mens han og henne bare kan leve videre som om ingenting har hendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...