Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi bor ikke sammen, har ikke barn sammen, og har nesten ikke tid sammen. Han jobber hele tiden, og på den lille fritiden han har er det alle slags prosjekter på gang. Han synes det er urettferdig at jeg klager over å ikke bli prioritert, fordi han setter av tid til meg. Setter av tid? Er det ikke vanlig å ville tilbringe tid med kjæresten sin da, uten å måtte sette av tid til det? Dessuten forventer han at jeg skal komme flyttende til ham, uten tanke for at barnas far bor her, og at ungene da får livet snudd opp/ned enda en gang. Jeg føler ikke at han er sammen med meg fordi han vil ha MEG, han vil bare ha en kjæreste, fordi det passer seg sånn. Jeg vil ha en kjæreste som viser at han er glad i meg, det har jeg ikke nå. Et meningsløst innlegg, I know. Men greit å se det svart på hvitt. Det er ikke dette jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 har du barn med en annen mann, som du bor sammen med, også har du kjæreste som du vil gå fra?? ville ikke nølt. ungene vil vel helst at foreldrene er sammen ..... så hvis det fungerer at dere bor sammen, trenger du vel ingen kjæreste? eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg bor alene sammen med barna mine, og deres far bor like i nærheten. Kjæresten min bor 4 mil unna. Hvis jeg da flytter til ham vil jeg jo ta barna bort fra sin far, han kan ikke ha dem i hverdagene om de skal gå på skole der... Hehe, var kanskje litt forvirrende forklart. Vi hadde en lang samtale i dag, om det er verdt å fortsette eller ikke. Så endte vi opp med å ha sex, før han dro hjem. Sikkert i den tro at alt er ok nå som vi hadde sex. Nå ser vi ikke hverandre før neste helg. Men jeg kan ikke vente helt til da, er det ok å si det på tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, det er det. Få det overstått mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 bli ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis du føler det blir feil og dere ikke har barn sammen, så er det ikke noe som holder deg igjen hos han. Tenk på hva som er best for deg og barna. Om du ikke ser en lykkelig framtid med han så er det bedre å avslutte nå før det blir flere barn involvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå