litensprell<3 Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hvordan gjør dere det? Jeg gnir og masserer, men får ikke noen rier av det.. Blir bare mer øm på brystvortene. Hva gjør jeg galt, eller hvor lenge må jeg massere de for å oppnå effekt?
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg "ruller" brystvortene mellom fingrene, men har selv ikke fått NOEN effekt av dette! :-p
Undretrollet Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Funket som fy på meg... satt og "rullet" på brystvortene til en hel episode av friends med nr 2. Fikk kynnere av det som ikke ga seg, og 1,5 døgn etterpå var tulla ute:) De ordentlige riene kom etter et døgn med kynnere (som ikke var så vonde at jeg ble sliten)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Da skal jeg hoppe badekaret en halvtimes tid og simulere brystvortene og se om det kan ha noen effekt Takk, Undretrollet
Undretrollet Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Lykke til Håper det funker for deg også... Men husker jeg følte meg litt teit der jeg satt og rullet i vei Men det var verdt det!!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 2 av mine fødsler har startet ved hjelp av brystvorte stimulering nr 3 va faktisk en luring for der funka det ikke, denne gangen får jeg smertefulle sammentrekninger men blir ikke noe mer.... men gir meg ikke enda, skal prøve litt mere hver dag så kanskje mini kommer
♥bebi♥ Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har hørt at hvis man stimulerer de etter sex, skal det ha en ganske god effekt.. Noe med hormonene i spermen el no.. Dette kan, selvfølgelig som alt annet -være veldig individuelt da. Men, lykke til
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 lå i badekaret igår kveld og stimulerte litt. Når vi la oss hadde vi sex etter "oppskriften" Kjenner ikke noe enda, men håper kanskje det kan komme noen tegn senere idag
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Dette er nok veldig individuellt.. Jeg for min del begynner bare å lekke så sinnsykt med melk selv bare etter noen minutters stimulering. I natt var det en stor dam i sengen etter lekkasje fra puppene.... (Så jeg ligger på tisselaken fått i rimi pakken... Weeee!!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 5. juli 2011 #10 Skrevet 5. juli 2011 Hehe..jeg har også "ringer" på lakenet på hver side på morgenen. Uff..så lite sexy.. *ler*
♥Spirevipp♥ Skrevet 5. juli 2011 #11 Skrevet 5. juli 2011 Jeg får råmelk ut av brystene så fort det blir berørt. Er det ikke denne melken som er veldig viktig for bebyen å få den første tiden? Med førstemann hadde jeg også råmelk i lang tid før fødsel, synes det var rart og må si jeg presset på brystene for å se hver gang jeg var i dusjen. Dette førte til at jeg fikk melk i brystene så fort jeg hadde født. Lillegutt la på seg før vi reise hjem fra sykehuset. Vet ikke om det har noen sammenheng, men den gule råmelken er vel tykkere enn vanlig brystmelk. Kan det være noen sammenheng der med at lillegutt fikk kollikk??? Han var glupsk og kastet i seg alt som var av melk, men gulpet desverre også mye til tider. Ønsker jo ikke det slik igjen med veslegutt.
MissisJ Skrevet 5. juli 2011 #12 Skrevet 5. juli 2011 leste dette for ca 30 min siden. Jeg har 2 dg til termin,og bestemte meg for å prøve. Etter ca 15 min med stimulering startet noen veldig kraftige kynnere. De første 3 var kjempe vonne og nå er det bare litt. Om det klarer å sette det skikkelig igang er enda uvist,men tydlig en efekt. Bare å håpe det klarer å få det i gang. lykke til til dere alle:)
lodottogplomma Skrevet 6. juli 2011 #13 Skrevet 6. juli 2011 Tror jeg holdt på i en halvtime eller noe sånt mens jeg så tv en sein kveld, 6 dager på overtid. Rullet dem mellom to fingre og gjorde sånn som når man håndmelker. Da startet kynnere etter ca. 10 -15 min tror jeg, de ble etterhvert sterkere og mer regelmessige og varte hele den natta. Fødselen kom skikkelig i gang neste morgen og ungen ble født natten etter....var rimelig trøtt og sliten da. Skulle kansje ha sovet den natta i stedet og ventet med det brystvortetipset til morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå