Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 spise sunt og gå tur med barnevogn ca 2 timer hver dag?:)skal ned 5 kilo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Så klart Så lenge du spiser færre kalorier enn du bruker går vekten nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Det kommer helt an på hva du mener er sunt og hvordan du går:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 hehe skjønner;) med sunt mener jeg: frukt, grønnsaker, fisk,kjøtt, brød..vanlig norsk mat:) jeg går FORT:)Kjenner at jeg blir svett:P hvor lenge tror dere jeg må "holde på slik" før jeg merker det på vekta? Kroppen min er vant til massevis med sjokolade, is, litt potetgull også ja...(er ikke tykk, men vil gå ned noe kilo)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 hvis du får relativt høy puls, vil du definitivt gå ned i vekt om du går 2 timer, ja. Men det nytter ikke å spise som en gal, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå