Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg syntes de er fine jeg, mulig litt tungt om man har for mange av de da:) Er det noe "galt" med de som jeg ikke ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 de er umoderne. Så mange bytter det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Er de det altså? Men...hva er det som gjør de umoderne da? Mulig jeg spør dumt altså men jeg har virkelig ikke peiling. Dumt å kjøpe et sofabord i serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Trenden nå er vel lyse møbler, gjerne en litt romantisk stil (i motsetning til den minimalistiske). Men hvorfor skal du følge moten da? Om du liker denne stiler går du selvfølgelig for den, det er jo du som skal bo der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor er noe umoderne i det hele tatt? Klær, hår, møbler, biler, alt går i bølger. Nå er Jakarta, bombay ol umoderne. Men hva betyr det? Er det ikke meningen at du skal like det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Google interiør, ta en titt på diverse blogger, se på bohus, skeidar o.l. så ser du hva som er moderne akkurat nå. Det er en mye lysere og "lettere" stil. Men som sagt før her, det spiller ingen rolle hva som er moderne så lenge du liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Urk, jeg vil gjerne bli kvitt mitt hvite romantiske sofabord:) Nei, jeg er ikke så veldig opptatt av å følge moten egentlig. Bare lurte i tilfelle den var en åpenlys grunn som jeg ikke fikk med meg til at det er så mange som blir solgt nå hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå