Gå til innhold

Kjære alle dere med termin i august

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere gjort klart til den lille kommer? Her er nesten alt ordnet og klart lurer på om det er flere som er ute i "god" tid;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset venter vi førstemann og "alt" er faktisk klart :) Jeg er noe over gjennomsnittelig organisert og planlegger... heheh..Men super deilig å ha gjort alle innkjøp og ordnings når man har vært i god form. Så nå kan vi bare slappe av og vente!

Skrevet

Godt og høre flere er ute i grei tid;) går bare og smiler og sjer alle baby tinga i hus;)Når i august skal du ha? 22.her

Skrevet

Alt er vel klart her oxo :P

Hehe.. klærna har vel liggi klart i skapet i 3 uker nå vel ;)

Men er igrunn veldig glad jeg er ferdig med det for enrginivået er vel ikke akkurat på topp om dagen og det er forferdelig varmt :/

Jeg har termin 6 aug, men håver veldig på at han kan komme litt tidligere ;)

Skal på veksteminering i morra så da få vi se hvor stor han er. Kanskje jeg må ut med klærna og legge inn klær i større str ;)

Skrevet

Har termin 6.aug her også. Innkjøp er gjort og det er jeg superglad for. Har store problemer med å gå pga bekkenløsning, så shopping nå er vanskelig :(

Det eneste som er montert her er stellebordet. Det står klart og så har jeg vasket opp litt klær. Ellers blir vel vuggen montert om en uke eller to. Er igrunnen ikke så mye som skal gjøres når jeg tenker meg om :) Vogn og bilsete står klart i kjelleren.

Skrevet

Ja, bekkenet har vært ødelagt siden min uke 10.. så begynner å bli endel lei av det :/ Men nå er det jaggu ikke lenge igjen;)

Vi må montere seng vi oxo ellers så er jo alt klart fra Nathalie var baby=)

Skrevet

Venter nr tre.

Vasket opp litt babyklær etter minsten for noen dager siden, men mangler et sted å legge dem;)

Mangler også seng til den nye babyen og har i grunnen tusen ting å ta tak i...

Trenger også ei kjekk søskenvogn for å kunne ta begge med på tur samtidig...

Så, jeg er ikke i rute denne gangen. Minimalt jeg får gjort om dagene også pga kynnere og bekkentrøbbel:(

Skrevet

Venter hennes ankomst 11 august :) Men gjerne et par dager før for min del assa! Kjenner at jeg begynner å bli klar for det :)

Skrevet

Venter nr to med termin 06.08 og har hatt det meste klart ei stund :-) vert sjukemeldt ganske lenge no, så har vert greit å ha nåkke å styre med. Mangla berre å legge sengetøy på senga og pakke sjukehusbagen :-)

Skrevet

Termin helt i slutten av august jeg da men her er ingenting klart.

Dvs vogn, bilsete og seng har vi etter første og masse klær.

Men har ikke sett over hva som skal brukes om igjen og hva som skal gies bort. Rommet småen skal få etterhvert er fortsatt gjesterom/lager så alt som er der må jo ryddes ut og plasseres der det skal stå. Noe som vil si at at en annen del av huset må ryddes klart før vi kan begynne med det. Papirene fra NAV venter jeg i retur for der vet jeg jeg har glemt å fylle ut noe vesentlig så laaaaangt på etterskudd der også.

Så har et pent stykke arbeid forann meg kan man vel si :)

Skrevet

Her er det meste innkjøpt... ikke alt er montert, men klærne er vasket og lagt på plass, vugga er skrudd sammen. Mangler å sette på plass ting i bilen, men det haster jo egentlig ikke så veldig ennå med termin 24. august! :)

Skrevet

Har termin 19.august å nå er alt snart klart:-D Lurer bare litt på hvilke klær dere som er 1.gangs handler inn til babyne å i hvilken størrelse dere handler klærne i?

Reiser på ferie på torsdag å blir borte 1 og 1/2 uke å har lyst å ha det meste klart ettersom det nærmer seg termin når vi kommer hjem:-D

Skrevet

har termin 13.aug, og ingenting er vel egentlig klart.. driver å pusser opp soverommet vårt, så må bli ferdig med det først. rommet til lillegutt er helt bomba, så det trengs å ryddes å vaskes ned før jeg kan få noe på plass der. har det meste utstyr fra førstemann, men det må jo vaskes osv. jobber fortsatt, og er egentlig ganske sliten, så angrer på at jeg ikke begynte med alt dette før hehe.. men men, det ordner seg vel :) har som mål å ha det meste klart 3 uker før termin, sånn at jeg bare kan kose meg å slappe av den siste tiden :)

Skrevet

Termin 11.aug, har nesten ingenting klart foreløpig da vi holder på å pusse opp, så knøttet får fint holde seg inne til termin;)

Skrevet

Vi har termin 5. august for vår førstefødte og skal endelig til jordmor (siste kalenderavtale før termin) idag:-) Vi har alt bortsett fra baby call i boden (og den haster jo ikke) i esker og tenkte ta det enda litt mer med ro - kanskje begynne å babyfikse huset om to uker eller noe slikt. Klær har vi vasket opp, dog, og jeg har tenkt litt på dette med fødebagen de siste dagene (dvs. lagt over reisetoalettsaker og ting som har hengt på snora som like gjerne kan legges i den bagen.)

Skrevet

termin 24 august.har i grunn alt vært klart hele tide (storebror blir 2 nå på torsdag og 51 dager til termin i dag) men gjett om jeg er glad jeg bare mangler 2 madrasser til mini i magen. er gutt nr 2 å alt er jo i huset. kjøpt litt nye flasker, bleier, klær osv må jo få noe eget. men utenom de er de så klart som de kan bli. skulle jo fått malt vugga et siste strøk og fått på navn. men spørs om bekkenet er enig i de..

kjenner nærvene begynner bli litt utpå kroppen :P men er litt pga storebrors reaksjon, som er vandt til å være midt punkt altid.

men tenker de går seg til..

Skrevet

Jeg har ikke funnet frem en ting.... og har 31 dager igjen. Så er ikke noe stress enda. Skal begynne å se hva jeg har av klær neste uke, så må vi omorganisere litt skuffer og skap for å få plass til at et menneske til skal bo her.

Alt av utsyr har vi fra sist, må bare hente litt ting som er utlånt her og der.

Er fryktelig utålmodig allerede, så prøver å spare det jeg har å gjøre så lenge som mulig. Kanskje tiden går litt fortere på slutten...

Skrevet

Her ventes nummer 2 i slutten av august. Men jeg har plutselig kommet i veldig klargjøringmodus. Så her er de fleste klærne etter storebror vasket og kommet på plass i skuffer. Så har jeg kjøpt inn et par sett med litt mer jenteteklær sånn at ho ikke bare har nøytrale klær/nesten gutteklær.

Stellebord er montert. Vugge er kommet i hus (familievugge som jeg selv lå i). Ny vogn er bestilt og underveis fra Tyskland(kjøpte brukt sist, og nå er den godt brukt, så da ble det ny) og bæresele + sjal er bestilt.Etter å ha prøvd meg på babybjørn sist (helt grusom å bære i) så var det helt klart at denne gang skulle det mer ergonomisk bæretøy i hus.

Oi - har jo gjort en hel del allerede, jeg som regnet med at jeg kom til å stå med alt de siste par ukene med nummer 2, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...