Gå til innhold

NÅ døde jeg litt!! hahaha

Anbefalte innlegg

En dame ble irritert fordi noen hadde lagt ut info om nyfødt baby her inne. HAHA!!! Slik info passer bedre på en personlig blogg enn et forum som det her?? Sorry ass, men det er nettopp babyer, fødsler, barn, skole, bhg, oppdragelse, familieliv osv dette forumet handler om! Det er ikke et forum om dritt, utroskap, svigermødre, forferdelige besteforeldre og andre problemer livet har å by på dette forumet skal handle om. Det synes ihvertfall ikke jeg!

Synes det er fint at noen forteller litt om livet sitt her inne jeg, om barna sine, om det fine i livet og om hvor flott graviditet og familieliv er! Ikke BARE problemer ...... Dette er et forum for de som ønsker å dele det de har på hjertet som gjelder barn. For å finne ut av ting man lurer på når det gjelder nettopp barn og familie. Selv bruker jeg forumet til nettopp dette, finne ut av hva som er mest "riktig" av meg å gjøre for at barna mine skal ha det fint. Hvis det er noe jeg lurer på, og ikke føler at jeg har noen andre å spørre, så er dette er forum perfekt for nettopp dette! Dessuten elsker jeg å lese om når noen har født, fødselshistorier og historier om små rakkere som har funnet på noe sprell.

Det er ihvertfall MIN mening om hva dette forumet skal handle om :-) "Bloggerhistorier" Går fint an å legge inn her, så lenge de er innen rimelighetens grenser. Altså, vi trenger ikke vite hvordan du tygger maten, men at du har fått baby er da moro å vite? Ikke alle som har lyst til å skrive blogg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143374829-n%C3%A5-d%C3%B8de-jeg-litt-hahaha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...