Gå til innhold

En litt anneledes bursdag for meg i år :)

Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Isteden for barnefri og ut på middag og byen har det hittil blitt amming og pumping og regner med det blir enda mer amming og pumping utover ettermiddagen og kvelden :)

Men har bestilt spekemat til middag og har verdens beste bursdagsgave som ligger å sover på fanget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vurdert å opprette en blogg? For all del, du virker som en hyggelig dame, og det er koselig med babyen din, men egner ikke sånn persolig informasjon seg bedre på en blogg enn på et forum? At en anonym dame har fått baby og har bursdag er liksom ikke så interessant for de fleste tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og babyen din :) Gleder meg til jeg og får møte min.. Og ikke minst kan spise spekeskinke hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spurt om jeg kunne oppdatere når jeg hadde fått babyen min og er ikke den først som har gjort det her inne . Det er tross alt et gravid/baby forum det her !

Om du har så store problemer med innleggene mine, kan du ikke bare la vær å lese de ?Ingen som tvinger deg ...;)

Ha en flott dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig nå, ingen grunn til å hisse seg opp, har aldri sagt jeg har problemer med noe som helst. Sier bare at infoen du legger ut egner seg bedre på en privat blogg. Det gjelder altså ikke bare deg, men alle som legger ut lignende. Kos deg med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både baby og bursdag ! :)

Syns det er gøy at du skriver enn liten oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Gratulerer med dagen og ikke minst med det nye familiemedlemmet!

Håper alt er bra med mor og barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en av de kommentarene som er mest sårende i en slik setting. Om de som har fått barn vil opprette en blogg, gjør de det. De andre som har blitt bedt om å oppdatere her inne, gjør det om de har lyst.

Det er vel en del andre innlegg her inne som ikke er så himla intressante for andre, men vi er nå en gang på et forum for folk med barn, og da tåler vi å lese om det og. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! 3.juli er verdens beste dag å ha bursdag på ;-) (jeg har også bursdag i dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :)

Verdens beste bursdagsgave :D

Nyyyyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...