Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Håper det ikke er vannkopper,men det går i bhg,og nå har mini fått feber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Ingen av mine har hatt feber før vannkopper...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Av mine tre barn har ingen hatt feber før vannkoppene kom. To av dem hadde ikke feber i det hele tatt, siste hadde såvidt over 38 natta etter av koppene kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Jenta mi hadde ikke feber eller var på annen måte syk da hun hadde vannkopper. Hun hadde bare prikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Ok.. jeg bare googla det og leste at det var vanlig at det startet med litt feber...men da er det ikke sikkert det er vannkoppene som kommer da HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Jenta mi har vannkopper nå. Begynte med litt feber onsdag kveld, feber torsdag og fredag kom den første prikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Da er det vel litt forskjellig fra barn til barn da..Får bare vente å se da! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå