Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Her har vi egentlig alt for mye. En del er nesten ikke brukt evt ikke brukt. Minsta har sine favoritter og da velger hun mye det samme. Burde skjerpet meg litt med handlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, altfor mye faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 For mye, men det er bedre med for mye enn for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Har litt for mye, men gikk til innkjøp av masse klær en periode jeg var syk og sliten og ikke orket å vaske så masse klær!! Høres teit ut, men det reddet meg litt i den perioden. da slapp jeg å komme i den situsajonen at ungene ikke hadde noe å ha på seg på morgenen fordi alt var skittent. men prøver å holde garderoben til et minimum, blir flau over meg selv når jeg hamstrer klær til ungene bare fordi det r koselig å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Nei, jeg har ikke det. Har gentlig litt for lite. men har vaskemaskin og vasker i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 ALT for mye.. Kunne nåkk spart noen tusener på det ja, men syns det er så gøy å handle så bryr meg ikkenår det ikke går ut over noe;) Hadde ikke kjøpt om vi ikke hadde råd seff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Har altfor mye klær til mine, snuppa har 2 kommoder + skap som er fyllt og vel så det! Hadde ryddeaksjon her for noen uker siden og kvittet oss med masse klær som var blitt for små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå