Gå til innhold

Dere som har hatt planlagt keisersnitt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal snart ha det, og virker som det er litt forskjell mellom sykehusene.

 

Skal møte til innskriving ettermiddagen før. Regner med det er blodprøver og samtale med lege/anestesi?

 

Hva med klyster? Har dere fått det på sykehuset eller tatt med hjem? Og hvilken type?

 

Kjenner jeg gruer meg til spinalbedøvelsen, men regner med det går greit. Har fått epidural en gang uten problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er blodprøver ja.

samtale med anestesi og den som skal operere kvelden før ks.

 

om morgen får du klyster og skal dusje...

 

så kommer du ned og får spinal, ikke vondt (med mindre dem bommer TRE ganger) som dem gjorde på meg, (Lillehammer)

 

et tips, ta med deg varmeflaske til å ha på magen din, jeg fikk noe voldsomt med luft i magen og du føler ikke for å trykke for å si det sånn :P varmeflaske hjalp meg veldig :)

 

lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Tror det varierer veldig fra sted til sted.

 

Jeg hadde samtale med legen noen dager før ks, og meldte meg til føden den dagen jeg skulle ha ks. Der ble jeg sittende og vente en god stund før jeg ble tatt med til operasjonen. Hadde endel hastesaker, så ble ikke tatt med opp før kl 1430 (og skulle egentlig ta det kl 09). Så hvis det samme skjer med deg, ikke vær redd for å spørre om å få litt intravenøst. Jeg slet veldig i ventetiden pga lavt blodsukker.

 

Når det kommer til klyster og dusj, så fikk jeg ingen av delene. Dusjet før jeg dro hjemmefra den morgenen, og fastet fra midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...