Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal igang med mitt 6 forsøk i spetember,og jeg håper virkelig at det blir det siste!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig 1, er gravid. Forhåpentligvis får jeg barn i mars 2012, og har ett eneste lite egg på frys som med maks klaff ksn bli lillebror eller-søster til den jeg bærer nå, hvis h*n bestemmer seg for å bli værende i magen min..

Skrevet

Vi skal i gang med vårt første nå, veldig spente :)

Skrevet

Jeg er på dag 10 i 6. forsøk. Går sakte med folliklene nå som jag har byttet til menopur, men har mange flere follikler. Satser på uttak torsd eller fred. Ble gravid på 3. forsøk, men endte i SA etter 9 uker.

Skrevet

Masse lykke til med uttak Håpefull38,,håper det er gullegget du ruger på nå:-)))

Skrevet

11....

9 ordinære og to fryseforsøk. Gravid to ganger tidligere, med til sammen tre spirer, men de mistet vi 9, 10 og 12 uker på vei, etter å ha sett hjerteaksjon på alle.

Utrolig nok gravid igjen, på det aller siste forsøket - og denne gangen ser det lyst ut! Snart 6 mnd på vei, og har kjent jenta mi hver dag i 6 uker nå.

Skrevet

1 forsøk

Skrevet

3 ins og 4 ivf uten å lykkes. Men jeg er litt eldre enn deg, da. Og jeg gir meg heller ikke før jeg har et barn til i vår lille familie (vel, stopper før jeg må selge boligen...).

Skrevet

2. forsøk, Fikk ei jente etter 2. ferskforsøk og er nå gravid igjen med fryseegg fra 2 forsøket:)

Skrevet

4 negative aih, 3 ivf (ble gravid på forsøk nr 2, men det ble tidlig spontanabort), 1 negativ frys, og 1 avbrutt frys. Med avbrutt frys blir det 9. Satser på at 10 er mitt lykketall:-)

Skrevet

4 forsøk her - fyrst 3 negative forsøk (1 fersk + 2 frys) før det vart full klaff på 4. forsøk (fersk).

Sit no her med stor mage og har 7 veker igjen til termin :-)

Skrevet

Offentlig:

1. gang blei ingen egg befrukta så ingen innsett(så regnes jo ikke som noe forsøk)

2.gang resulterte i en gutt i 2006

De tre andre søskenforsøkene har vært neg.

To neg. fryseforsøk.

Privat:

1. forsøk var pos., men måtte avbryte etter 18 fullgåtte uker, da babyen hadde en alvorlig hjertefeil som uansett ville endt med dødfødsel.

Hadde ett fryseforsøk som også var pos., men endte i sa uke 5.

Men vi gir oss ikke riktig ennå. Skal igang med 2.private forsøk over sommeren :o)

Skrevet

Uff da Heira, du har vært gjennom mye altså!!!

Vi har hatt et IVF/ICSI forsøk, 10 fine like store egg ut. 6 av dem gikk til IVF ingen befrukta. Så fant dei på st.olavs ut at svømmera svømte ikke helt riktig så da gikk dei over til ICSI og dei 4 egga ble befrukta og delte seg fint. Neg. på dette forsøket.

Så hadde vi nettopp et frysefosøk. Siste egget av dei 3 som vi hadde på frys overlevde opptininga. Ble gravid men hadde SA i uke 5.

Skrevet

Vi har hatt 3 forsøk, aldri fått egg på frys. Ble gravid på 3.forsøk og har termin om 13 dager. Begynner å bli veldig utålmodig og lei nå, og gleder meg bare til å se jenta i magen :o)

Skrevet

Takk for svar jenter:-) lykke til med voksende mager for de som er så heldige å ha det,og for oss andre som sliter litt:-(

Masse lykke til til deg og Tia,gled deg masse til du sitter med snuppa di i armene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...