★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 men er lei grøten:( what to do!?? skatten min er 8 mnd..... han bare brekker seg og er misfornøyd når han får biter med brød...eller bare leker med de:) søt da men det hjelper lite når han er lei grøt og ikke vil spise noe annet...... har prøvd med leverpostei men da ble han rasende galen på meg..... hvilke pålegg bruke dere og hvilke brød er best mtp at det kladder seg og blir deigete...? han kan fint gnage litt på en skalk og en kavring en liten stund men det blir han ikke mett av da...... hvor gamle var deres baby når de dere begynte med brød?
kinaputten Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 hei skrev et svar for litt siden ang det samme tema, bare at hennes baby er 11 mnd, men her er ihvertfall linken http://www.dinbaby.com/forum/thread/143370939 Så ville nok ikke gått for yoghurt og grove pannekaker enda Nå er jo din like gammel som min og jeg er heldig som har et matvrak uten like, baker brødet selv, her er oppskrift hvis du vil prøve deg, du kan mikse og trikse som du selv vil med melsortene bare du bruker en del grovt pga jerninnholdet. Han få leverpostei og most banan på enn så lenge, neste uke blir det prim også. http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/05/brdoppskrift-til-baby-og-resten-av.html
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2011 takk for link..men tror nok han er litt for liten for polar brød og pannekaker ol. enda;) men tar det med meg videre,masse gode ideer.... jeg er ikke noe "bakete" av meg kan man si...men må vel kanskje bli det.... prøver å gi han frukt også i e små nettene men det syns han er ekkelt tydeligvis...griner på nesen når han holder i de hehehe;) banan blir han dårlig i magen av så det holdr vi oss unna litt til.. kansje kan prøve prim..skinkeost er vel ok også? også undrer jeg meg over om kanskje en drit kjedelig kneip er det beste brødet mtp at det ikke skal klumpe seg i munnen? noen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå