Gå til innhold

Hvor mye skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns for all del at jeg ikke er dyr i det hele tatt siden jeg har alt inkl i prisen, men ikke bleier .Her for og barna varm mat hver dag samt jeg dekker selv åpent barnehage.

Andre her som jeg bur tar mellom 40-45kr i t svart og noen tar fra 5500-7000 kr svart i mnd.og det syns jeg er fryktlig dyrt

Jeg tar selv 6000 i mnd hvitt.

Annonse

jeg hadde aldri i verden betalt noen 1000kr for å ha ungene mine en natt. aldri i verden om jeg hadde bedt om 1000 kr dersom jeg skulle passe noens barn heller. dette er slike ting vå gjør for å være greie, som en tjeneste. ikke jobb. også tar man ikke full pris for sovende barn heller. man har jo ansvaret men når både barn og barnepasser sover så synes jeg det er rimelig spesielt å ta seg betalt for det.

18.42: HI er jo dagmamma til et av disse barna, og ikke venninne/familie. Da er det kanskje mer naturlig å ta betalt? Hvorfor skulle hun ikke ta betalt for overnatting for 2 barn (som inkluderer en god del våkentid), når hun vanligvis tar betalt som dagmamma for 1 av disse barna?

ta betalt må man jo. men jeg mener man ikke skal måtte betale dagmammatakst/timetakst per barn når man er barnevakt. noe som er noe helt annet. jeg synes heller ikke det er rett at man skal ha fullt betalt når man selv sover.

selvfølgelig medfører 2ekstra barn en viss økt arbeidsmengde, kostutgifter og ansvar men å ta 1000-1500kr for ca 8 timers arb. synes jeg er ganske så drøyt.

19.01: Ok, er til dels enig i det du skriver her. Fikk inntrykk i ditt forrige innlegg av at å sitte barnevakt/ha barn på overnatting, var noe man bare gjorde for å hjelpe til/være grei og at man ikke burde ta betaling for det.

Hilsen ano som svarte ditt tidligere innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...