Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Har fått forespørsel om å passe på en gutt på 7 år og en jente på 1.5 år om å ha de hos meg på overnatting fra i kveld til i morgen kl1300 men hva pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor godt kjenner du de da? Familie? Venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vert dagmamma til jenta 1.5 år i 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor mye tar du i til vanlig? er jo ikke snakk om store jobben etter som de skal sove mesteparten av tiden de er hos deg! min dagmamma tar 25 kr timen og hun er hvit dagmamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 jobber hvitt og tar 40 kr i t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 min tar 40 kr i timen om det er to barn hun. så jeg synes at du var dyr. men det var jo ikke saken her! jeg aner ikke hva du skal ta jeg. er moren forberedt på å måtte betale det samme som hun pleier? så kan du jo ta 40 kr timen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg syns for all del at jeg ikke er dyr i det hele tatt siden jeg har alt inkl i prisen, men ikke bleier .Her for og barna varm mat hver dag samt jeg dekker selv åpent barnehage. Andre her som jeg bur tar mellom 40-45kr i t svart og noen tar fra 5500-7000 kr svart i mnd.og det syns jeg er fryktlig dyrt Jeg tar selv 6000 i mnd hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor mye kan jeg ta for to barn fra kl.1800 i kveld til kl 1300 dagen etter? 80 kr i timen (19 timer) for 2 barn blir jo 1520 kr og det syns jeg er veldig dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 1000,- synes jeg høres ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #10 Del Skrevet 3. juli 2011 15:02 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Del Skrevet 3. juli 2011 Håper de stakkar foreldrene har noen andre å spørre. 1000 kr for en natts barnevakt var i drøyeste laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 1000,- for en natt er da helt greit betalt så lenge det ikke er familie el. venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Del Skrevet 3. juli 2011 18:15 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #14 Del Skrevet 3. juli 2011 Godt at det er noe som er seriøse og kan gi ett seriøs svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #15 Del Skrevet 3. juli 2011 jeg hadde aldri i verden betalt noen 1000kr for å ha ungene mine en natt. aldri i verden om jeg hadde bedt om 1000 kr dersom jeg skulle passe noens barn heller. dette er slike ting vå gjør for å være greie, som en tjeneste. ikke jobb. også tar man ikke full pris for sovende barn heller. man har jo ansvaret men når både barn og barnepasser sover så synes jeg det er rimelig spesielt å ta seg betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #16 Del Skrevet 3. juli 2011 18.42: HI er jo dagmamma til et av disse barna, og ikke venninne/familie. Da er det kanskje mer naturlig å ta betalt? Hvorfor skulle hun ikke ta betalt for overnatting for 2 barn (som inkluderer en god del våkentid), når hun vanligvis tar betalt som dagmamma for 1 av disse barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #17 Del Skrevet 3. juli 2011 25 kroner?????????? og hun er hvit? Hvor mange barn har hun da? Sitter jo ikke igjen med noen ting. Vanlig dagmammapris her omkring er ca 40 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #18 Del Skrevet 3. juli 2011 ta betalt må man jo. men jeg mener man ikke skal måtte betale dagmammatakst/timetakst per barn når man er barnevakt. noe som er noe helt annet. jeg synes heller ikke det er rett at man skal ha fullt betalt når man selv sover. selvfølgelig medfører 2ekstra barn en viss økt arbeidsmengde, kostutgifter og ansvar men å ta 1000-1500kr for ca 8 timers arb. synes jeg er ganske så drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #19 Del Skrevet 3. juli 2011 19.01: Ok, er til dels enig i det du skriver her. Fikk inntrykk i ditt forrige innlegg av at å sitte barnevakt/ha barn på overnatting, var noe man bare gjorde for å hjelpe til/være grei og at man ikke burde ta betaling for det. Hilsen ano som svarte ditt tidligere innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå