Gå til innhold

Er det ikke vanvittig mye feil på disse sidene for tiden??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Irriterer meg grenseløst! Feil HELE tiden!

Det kan da ikke være hos meg feilen ligger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste årene har det bare blitt verre og verre, men når du ser på hvor mye mindre trafikk det er her i form av innlegg (hvertfall på DiB) henger det overhodet ikke på greip at det bare er trøbbel. Siden er jo nesten død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hovedsaklig dib på telefonen, så vet ikke om det er annerledes på pc, men det ser ut som om de har tatt bort antall bruker og antall påloggede, kanskje nettopp for å skjule at vi er fire stk her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ofte opp bare error når jeg prøver.

Fikk opp siden nå, men kommer gamle innlegg fra 2007, og får nesten ikke logget inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurere på om ikke dette var et problem sist sommer også. Kanskje feriemodus ;-)

Men irriterende er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det så mye folk her inne at hvis du skrev et innlegg på skravlesiden på formiddagen lå det laaangt bak i leksa om du tok en tur inn igjen på ettermiddagen.

Om du gjør det samme nå, ligger innlegget fremdeles på førstesiden når du går inn på ettermiddagen, det blir ikke skrevet nok innlegg til at det blir skjøvet til andresiden engang ...

Det er nesten dødt på disse sidene i forhold til hva det var før, og det er sinnsykt irriterende at det er så mye feil/treghet hele tiden! Alle feilene og jager jo folk til andre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som sidene er veldig mye nede for tiden ja... Satt oppe ganske lenge i natt og så film, mens jeg prøvde å komme inn på BIM sånn litt over midnatt, og da var siden også umulig å komme inn på. Tror ikke det hadde med stor trafikk å gjøre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sidene henger eller er nede altfor mye. Må jo være flaut overfor annonsørene! De fleste brukerne har jo gitt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi de endret hvordan innleggene kommer opp. Tidligere kom alltid siste skrevne hovedinnlegg opp på toppen. Nå kommer innleggene opp på toppen utfra når andre kommenerer/svarer.

Altså; dette tråden haver på toppen igjen fordi mange kommenterer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har da alltid vært slik at siste skrevne innlegget havnet på toppet, enten det var nytt eller et svar på et gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Da har du åpenbart ikke fått med deg endringen.....

Var vel omtrent samtidig som det ble slik at alle MÅTTE logge inn for å skrive her. Før kunne man skrive anonymt uten å være logget inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan tenkes jeg husker feil altså, jeg gidder ikke være sta på det. Uansett er det ekstremt mye mindre aktivitet, hvertfall på DiB. Det er bare å se på antall innlegg og når de er skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??

Hvorfor skal vi lokke nye brukere til en side som ikke fungerer skikkelig?

Hva med at de ansvarlige for sidene ordner opp i problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kommet inn på siden for nå.. Har vært umulig å komme fram til hovedsider. Får bare opp ERROR osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i 6 år nå. å alltid mens jeg har vært her inne har det vært slik at det innlegget som sist er svart på er det som havner øverst på listen! anonymfoumet har ikke vært her like lenge som meg, men man kunne svare anonymt på andre forum en periode! Ikke noe har forandret seg på den tiden jeg har vært her inne. bortsett fra at småtroll forumene har kommet på listen til barnimagen.

når det er sagt så er det mye feil her inne ja. får mye error og ellers er det veeeeldig tregt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...