gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 De siste dagene har jeg hatt litt nedpress også har det kjentes ut som om jeg får krampe i lysken og hofta!?!? Er det noen andre som har det sånn eller vet hva det er?? Mye rart man skal igjennom!
♥Spirevipp♥ Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jepp, det har jeg hvis jeg har anstrengt meg litt for mye. Er nok bare nerver i klem og helt normalt. Pleier å få sterke kynnere samtidig også....magen blir helt hard som en melon. Kroppens måte å forberede seg på til det som er i vente!
allimac82 Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Krampen jeg opplever starter på innside lår(er vel lysken)og går utover på rompa. Trodde det var fordi jeg har trent og gått noen timers tur. Greit å vite det er fler som har samme symptomer.
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2011 Hehe.. Snodige greier! "Godt" å se at flere har det sånn
J3F Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Hei Hvilken uke er du i? Jeg har hatt det samme i et par uker og er nå i uke 38+0! Smerter nedover lyske og hofte, og press mot underlivet. Ene foten min svikter av og til. Var til jordmor for 4 dager siden og hodet var festet. Jeg spurte om det var det som hadde forårsaket smertene, og hun mente at det kan det være... Ellers er det bare vanlig press mot nerver. Lykke til:)
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2011 Ja det kan det være.. Er 39+1 i dag. Sist jeg gikk gravid festa hodet seg aldri, så har liksom regna med at det ikke gjør det denne gangen heller! Ubehagelig er det i alle fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå