Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Her blir det hjemmeferie og noen teltturer med ungene på fjellet, vi har rett og slett ikke råd og reise på noen dyr ferie i år ettersom vi har lagt nytt tak på huset! Og ta i bruk kredittkort for og reise på ferie kommer ikke på tale her! Ungene har sålangt ikke klaget, vi har vært på sykkeltur, de har teltet i hagen, badetur når været har tillatt det +++. Vi koser oss og nyter og være sammen uten stress og mas! Ja, til sommeren og tilbringe tid sammens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Her blir det ingen ferie i år. Har termin i begynnelsen av august og sliter veldig med ryggen og bekkenet. Så her blir vi bare hjemme i år og tar oss heller en lang sydentur neste sommer i leiligheten til svigers :-) Gutten på snart 3 skal være en liten uke hos min mor da bhg er stengt, så det blir hans ferie i år. Han storkoser seg hos mormor så han gleder seg stort!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Rekker opp hånden:) Her har vi prioritert nytt kjøkken fremfor ferie i år. Nå begynner vi ikke ferien før om 1 uke, men vi skal gjøre litt som dere. Ta turer i nærområdet, og i tillegg kanskje noen dager sammen med foreldrene mine på deres hytte. Så vi skal kose oss i lekeparker, på bondegård, sykle til et tjern i skogen osv. Kjenner at det faktisk er ganske godt å slippe alt mas med pakking, reising osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja vi skal være hjemme. Pusser opp hus for feriepengene. Vi har 5 barn og akuratt nå er de to eldste på hyttetur med bestemor og bestefar Det blir nok noen teltturer på fjellet og sånt, ellers blir vi hjemme. Far i huset har ikke ferie før i august, mens jeg er hjemme hele sommeren (permisjon med baby.) Vet ikke helt hva jeg skal finne på med 5 barn i høljende pissregn. Får håpe været snur snart, og da mener jeg litt lenger enn bare EN dag om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Ingen ferie her heller. Samboeren min har fått ny jobb, så vi står plutselig på flyttefot. Så her blir det rydding og pakking i ferien i stedet for. Kan hende vi reiser bort noen dager når vi er på plass på det nye stedet, men det får tiden vise. Har en 2 åring og en 2 mnd gammel baby, så noe stort opplegg bllir det ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Termin om under 4 uker og kraftige bekkensmerter gir hjemmeferie på oss også. Mannen min har også byttet jobb, og brukte alle feriepengene fra forrige jobben til å kjøpe ny bil, så vi har ingen penger heller... Kanskje jeg kommer på barselhotell etter jeg har født, det blir i såfall det nærmeste jeg kommer en hotellferie i alle fall;-) Er bare redd mine to stebarn på 8 og 12 skal kjede vettet av seg i sommer, mannen min skal ikke ta ut noe ferie før etter jeg har født, vi har barna tre uker nå i juli og jeg klarer knapt nok ta vare på meg selv. Lurer på hva de skal finne på, og hvor sliten jeg kommer til å bli av å være alene hjemme med dem hver dag når jeg blir sliten av å passe på meg selv. Sover så lite om natta at jeg må sove om dagen også, og det blir ikke så lett med to barn hjemme... (bare litt frustrasjon her på slutten..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Hadde termin 30.juni, men går her ennå, har ikke tenkt oss på ferie med en helt ny, så vi skal være hjemme Går nåk på stranda viss det er sol, og i lekeland og sånn med snuppa så hun ikke bare går hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi og blir hjemme! Driver å bygger hus så føler vi ikke kan ta oss råd til det. Vi drar til sommerland i Bø en av dagene som kommer og så blir det nok stranda mye.. Lillegutt er bare 11 mnd så tror ikke han skjønner hva han går glipp av akkurat, dessuten elsker han jo å være på stranda og gå turer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 rekker opp hånda:) pusser opp hus så her er det det som blir prioritert i år. får ta en skikkelig ferie neste år i steden for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #10 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi skal også bare være hjemme, og bare storkose oss jeg og sambo skal på kjærestetur til høsten da, mens jenta er hos mommo <3 gleder oss til det, alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Del Skrevet 3. juli 2011 åååhh hadde gjort myye for en kjærestetur nå men med terlin rett rundt hjørnet får det vente.... heldige dere:) nyyt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 Rekker opp hånda! Har kjøpt inn masse leker og morsomme ting til barna, så kan vi kose oss hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Del Skrevet 3. juli 2011 Rekker opp hånden:) Vi er så heldig at vi har penger til å reise, men jeg er høygravid, så tanken frister ikke i det hele tatt... Gutten har reist på hyttetur med besteforeldrene og han stor koser seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #14 Del Skrevet 3. juli 2011 Jepp. Vi har akkurat hatt en kjærestetur. Men jeg skal på jentetur og mannen er på en guttetur denne helgen. Men ellers så skal vi kose oss hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå