Gå til innhold

Jaja der har man blødd ut den nye flotte sengen man fikk i hus for 2 uker siden:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Der var årets mensen kommet tilbake sterkere enn noensinne, mp vel snart begynne med sykehuskladder og bleier som gamlingene på sykehjem bruker når denne hersens mensen dukker opp:(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo an å legge et beskyttelseslaken under det vanlige lakenet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min blødde ut nye senga hos oss... Hadde visst ikke lukket døra ordentlig den dag jeg dro på jobb. Hunden hadde tispetruse på seg når jeg dro på jobb, men når jeg kom hjem lå hun og koste seg i senga vår, mens trusa lå igjen på plassen hennes i stua... Var litt frustrert den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gå an å få den renset. Overmadrasser tas jo bare til renseriet, ring og hør hva de foreslår for selve madrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så uvanlig å blø gjennom i senga når en har mensen en gang i blandt. men du kan jo rense opp overmadrassen. enten så drar du å leier en rensemaskin selv, eller så kan du ta med overmadrassen på rens der de gjør slikt! vi kjøpte oss ny seng nettopp, og det er med avtagbart trekk på overmadrassen, så når jenta vår tisset i den noen dager etter vi kjøpte den tok vi det av å vasket det i maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort. Har hatt veldig uregelmessig mens, og noen av gangene har jeg våknet i den pølen.

Kjøpte bare en tynn overmdrass til å ha over den skikkelige overmadrassen. Da slipper jeg se drittet hver gang jeg bytter laken, og det beskytter mot nye uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sånn tisselaken de har i sengen til barn eller eldre (du får dem vel opp i ca 90x200). Jeg brukte de da jeg hadde monstermensen, funker som bare juling og man har den liggende under lakenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sånn "bekyttelseslaken" eller sånne, små overmadrasser til å ha mellom laken og overmadrass på Ikea. Det har jeg i min seng ihvertfall! Kan fåes i alle mulige størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er det mulig?? Har aldri hørt om noen som har blødd så mye.. Her holder en tampong godt gjennom natten heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tisselaken til dobbeltseng fra IKEA. Trenger ikke bekymre meg for mensen, for unger som kommer inn om natta og tisser i senga om morningen, trenger ikke bekymre meg for syke unger med oppkast som helst vil sove i vår seng.

Nå har uhellet skjedd hos deg, da må du rense, eller ta trekket av overmadrasen og rense det, vaske det i forhold til anvisning. Om det krymper får du reklamere, senga er jo veldig ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke vaske trekket til overmadrassen ? har du ikke overmadrass kjøper du en billig en fra ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeehhh, du trenger ikke å legge det over hele sengen, men midt på sengen på tvers. Slik at det dekker den delen der du faktisk blør, du trenger nemlig ikke gummilaken i fotenden og under hodet. Og det er ikke noe unnskyldning om at man er for lang, jeg er 190 lang og kan bruke det slik.

Det som er til enkel seng (90x200) dekker midtpartiet fra høyre side til venstre side,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å blø så mye ja. Du trenger ikke være så nedlatende.

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...