Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor lang tid tar det fra dere har spist noe dere ikke tåler til det slår ut? Jeg er full av kløende eksem og øynene mine er kjempehovne, aldri opplevd lignende. Og nå prøver jeg å finne ut hva det er jeg ikke tåler (Har nikkelallergi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Pollenallergi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 På mat har jeg reaksjon på vanlig melk og enkelte drikkeprodukter av melk. Reaksjonen kommer så snart melka er i magen, da er det som jeg har fått i meg syre. Har allergi mot all pelsdyr (inkludert allergivennlige), reaksjonen på de varierer etter hvor mye jeg har vært i kontakt med de og hvor lenge. Alt fra 5 min til et par dager (jo lenger tid det tar jo verre er utslagene, har eksplosiv allergi på pelsdyrene). Jeg får alt fra sprukken hud/utslett til byller. Ta og hør med legen om å få en test Har du nikkelallergi og bruker briller kan brillene gi deg kløende eksem og hovne øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Det varierer. Jeg er allergisk mot persille og persillerot. Om jeg putter rå persillerot i munnen og tygger, så stikker, svir og klør det med en gang. Om jeg spiser noe som det er kokt persillerot i, f. eks en klar suppe eller kraft, så slår det ikke ut før dagen etter, når det når tarmene. Da blir jeg helt svimeslått av trøtthet og klør i hendene og under beina. Pollen, noen parfymer og noen dyr reagerer jeg umiddelbart på med nysing, snørr, kløende øyne og tett pust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå